miercuri, 1 iunie 2011

Va mai exista? [It must have been love]

  Petse 1000 de ani,Pamantul nu se va mai invarti,cel putin nu in jurul axei sale. Viata se va pune contra gravitatiei si contra principiilor fizicii. Logica ar mai putea folosi numai la ordonarea instictelor primare,in functie de necesitate. Omul s`ar putea intoarce la origini. Sau ar putea sa`si sarbatoreasca continuitatea cu o bere fara alcool in fata unui ditamai televizor [cu diagonala gen 900''] si fara seminte. Asta ca sa fie singura diferenta fata de prezent: renuntarea la manelizare,o reusita a miscarii de rezistenta marca Jurnalul. Sau poate o fi o simpla consecinta a teoriei evolutionismului. Ciao,Charles! [:))))))]
 Eu nu voi mai fi de mult,imi voi continua existenta retrasa intr`o vasta gradina,admirand geniile care au reusit sa sara gardu`ntr`ansa...
 Nu cred in vieti viitoare,nici in altele anterioare... Simt ca n`am trait inainte de actualitate,n`am amintiri comune cu niciun caracter decedat. Nici celebru,nici anonim. N`am amintiri dinainte de vidul transparent al placentei in care ma zbateam semiinsufletita,inainte sa ma pot numi semiconstienta.
 Insa incep sa cred in reincarnare.
 Peste 1000 de ani s`ar putea sa gasim necunoscutul de nerecunoscut ^^
 Insa daca altadata am fost yogin,vreo lady la curtea cine-stie-carei doamne,calugarita,sefa de trib in paleolitic,geniu inventator in neolitic,munte in precambrian... Nu le am cu perioadele astea,le`am pus la nimereala,sa intretina arderea efectului stilistic. Care oricum s`a dus de la primele cuvinte,daca`l anticipa sau intrevedea cineva... Daca altatdata am fost toate astea,indiferent ce voi fi peste un mileniu,stiu ca ma voi uita dupa sufletul tau. Si in orice il voi gasi,ma voi lega permanent si definitiv [:D] de el... M`as putea reincarna in toate maladiile pamantului,doar ca sa ma tin ca boala de omu` sanatos din tine [ca stiu ca ai o imunitate de fier...]. M`as putea reincarna in amiba,sa traiesc ca parazitu` pe spinarea ta. Sau as putea fi tot un om cu sufletul diform,iar tu sculptorul care incearca sa`l reconditioneze...
 Nu conteaza. Orice as fi,mai diforma si mai demna de miloa divina ca acum nu voi fi niciodata. Ca fiinta umana e cam singura care`si pune singura`n carca pacate,de parca ar pune pungi cu chips`uri in cosul de cumparaturi... Nu conteaza ce as fi,te`as cauta si atunci. In 1000 de ani nu voi avea chiar 1000 de vieti de trait si retrait... Poate voi avea una singura in acest interval fix calculat si bine determinat pe axa timpului,dar buna. Si daca nu te voi intalni sub nicio alta forma,sunt cea mai fericita ca te`am gasit OM. Si daca te`am cunoscut SUFLET,te voi recunoaste si aninat de vreun fir de papura,zbatandu`te intre bule de aer,cerand indurare de la pamant... Te`as recunoaste oriunde :).
 Si orice vom fi,suntem facuti sa fim impreuna,oricat de contradictorii ar fi notiunile care ne impovareaza destinele. Viata ne`a facut separati ca sa ne cautam pana cand Karma ne va pune fata in fata. Mai devreme de atat nici ca se putea...
 "I will meet you in the next life,when we can be together. I will wait `till then in Heaven,I promise,I promise you."
 Pentru ca si maine e prea tarziu sa o spun: Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu