sâmbătă, 25 iunie 2011

Alunecari de teren


Zici ca`i cutremur si mi se clatina lumea ca la facerea ei.

Zici ca`i Geneza.

Zici ca`i a mea.

De zile intregi ma trezesc in aceeasi pozitie dimineata si nu vreau sa ma intreb de ce. Nu vreau sa ma intreb de ce toate lucrurile mele miros a tine. De ce pana si eu am ajuns sa fiu la fel ca tine,sa gandesc la fel,sa vad prin ochii tai,sa astept fiecare zi ca pe`o binevenita masa dupa luni intregi flamande si desculte... Parca eu as avea sora si din ce in ce mai putini prieteni,parca as dormi la 2 metri deasupra pamantului,parca mi`ar fi fugit pisoiul de acasa. Eu sunt de vina ca ti se intampla toate astea?...

Si e inexplicabil cum m`am saturat de tot ce ni se`ntampla,ca e mereu la fel,dar n`as putea suferi o zi fara sa ma stramb la tine,fara sa te sacai si sa te intrb "Ce altceva mai stie sa faca?". Dureaza de prea mult si s`a scurs,totusi,atat de putin. Dinspre partea mea,sa se scurga de o mie de ori inca pe`atat,de o mie de lumi mai mult,de zeci de timpuri... De la facerea lumii pana acum si de acum pana la sfarsitul lumii. Atat te iubesc. Nu mai mult.

Si te stiu de atat de putin ca sa pot spune ca te vreau atat de mult,insa parca te`ai fi nascut odata cu mine,parca am avea istoriile inodate. Imi esti ca un frate si,parca,mult mai mult. Imi esti cel mai bun prieten si viitorul inchis intr`o virgula din prezent. Cand te tin in brate,parca am face impreuna un mare semn de intrebare. Asupra tuturor piedicilor si rauvoitorilor. Cum ca de ce nu vor ei sa ne lase sa ne traim destinele separate impreuna.

Ai pus vreodata doua acolade cap la cap,sa vezi cum par un cuplu sarutandu`se? [}{]

Ti`ai lipit vreodata talpile de vreun mal,sa simti apa udandu`le si atingerea sa ti se scurga invers,de jos in sus,sa simti de parca te`ar saruta cineva in crestetul capului?

Ai vrut vreodata sa ai un loc numai al tau,pe care sa fii sigur ca nu ti`l afla nimeni,ca nu ti`l sterge ploaia de pe harta,ca`l vei gasi si peste secole tot acolo?

Sunt jumate dintr`un cuplu matematic pe care nu cred sa`l fi suportat vreodata [la exercitiile cu acolade nu`mi dadeau niciodata bine operatiile dintre paranteze...],pot fi orice val iti doresti,mai ales unul de precipitatii [atunci cand vorbesc...],iar in inima mea vei avea intotdeauna locul ala special la care ai sperat.

Sunt de o mie de ori mai fata de cand te`am cunoscut pe tine :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu