joi, 15 iulie 2010

Tabara...si nimic altceva...(Un episod cu o remorca...)

 O facuram si pe asta,dragilor...
 Proaspat intoarsa din tabara(intoarsa de o saptamana,plecata si revenita dupa atata amar de vreme...)sunt gata sa dau in vileag secretul taberei de anul acesta...
 Ei bine,in primul rand tabara e facuta de doamna diriginta(doamna Radulescu,profesoara de franceza,pentru cei noi in peisaj...),ceea ce vorbeste de la sine...Tabara cu reputatie,mai!...
 In al doilea rand,asta a fost ocazia care a aliat doua scoli rivale...la fotbal si alte sporturi...:))...
 Cati am fost ne-am distrat...Cel putin asa cred eu,care mi-am rezervat atributia de e urmari de la distanta tot ceea ce se petrece in jurul meu,bagandu-ma din cand in cand in peisaj,cand tentatia devenea irezistibila...:))
 Plaja si soarele au tinut cu noi.Pe mine cel putin m-au chemat din prima zi...Nici n-am desfacut ca lumea bagajele ca am cerut voie in oras si m-am dus la plaja...Aveam sa ma satur repede de aceasta "amica ocazionala",dar n-are-a face...In prima zi asta e primul lucru de facut...
  Chiar daca in urmatoarele zile am dormit pe plaja,intre runde de inot,din cauza oboselii cauzate de prea mult stat la discutii noaptea...nu am uitat de ce venisem la mare...Ca sa ma impac cu plaja si cu apa,carora le ramasesem datoare de anul trecut,cand inca nu eram destul de matura pentru a realiza cat de frumoase erau de fapt...
 Plaja ca plaja,marea ca marea,dar camera de hotel era cea mai tare.Asta fiindca niciodata nu o nimereai pe a ta...Si te trezeai ori la baieti,ori la alte fete in camera...:)):))
  Un astfel de episod s-a inregistrat in ultima seara,cand eu si Madalina am imprumutat camera baietilor,unde aparuse un baiat de treaba(am aflat ulterior ca il cheama Traian...si nu,Andru,la faza asta nu te-a mintit...)care facea pe tiganca si pe betivul pentru amuzamentul nostru...Frate,bun actor!...In fine,2 fete in camera cu un baiat...singuri...ar putea parea suspicios,mai ales cand acest baiat nu era din tabara noastra,ci era venit din Bucuresti...Asa ca sotul dirigintei(zis Pingu`...nu eu am ous porecla,deci o dau mai departe...),grijuliu din fire,a venit si l-a scos pe "infiltrat" afara din camera baietilor,si ne-a trimis pe noi in camerele noastre...Eu,desigur,am nimerit tot la fete in camera(intentionat,logic),iar Traian a revenit mai tarziu...Mai tarziu(adica noaptea tarziu)Pingu` a revenit in inspectie in camere,cu o lanterna legata de cap(o frontala,sau cum i s-o zice...),ceea ce ni s-a parut foarte amuzant,avand in vedere ca nu vedeam asta in fiecare zi...:))
 Aqua Magic,plimbari(lungi si dese),facut cunostinta cu cei din alte parti ale tarii...Misto rau;).
 Dar mai ales faza cu mortul...Noi ne duceam bagajele intr-o remorca...reMORGA,dupa cum souneau ceilalti...care comparau forma ei cu un dric si sustineau ca acolo se afla un mort...botezat imediat Dumitru,dupa celebrul cantecel fredonat peste tot...chiar si in fata camerei noastre ca sa ne faca sa ne trezim...
  La intoarcere,acest Dumitru a facut pana...A explodat o roata...Ce-au mai ras ceilalti...A cerut Dumitru in alta parte...Schimbam noi roata...Dupa nici 10 metri,incepe sa scoata fum roata cea noa si pocneste once again,lasandu-ne bagajele pe drumuri...:))De fapt...nu chiar pe drumuri,deoarece un domna amabil a luat in masina o mare parte din bagajele noastre,celelalte ramanand la noi.Si uite asa Dumitru a ramas in mijlocul drumului,aproape de cimitirul "Izvorul Rece"...
  Acasa e cel mai bine pana la urma...
  Asa am ajuns noi cu intarziere...Cred ca tuturor o sa le fiedor de Zalaul de la care am capatat toti un accent ciudat si ticul verbal cu "ioi" si de Bucurestiul care ne-a amuzat in ultima seara,cand toti ceilalti erau plecati sa interactioneze...:))
  Nu zic mai mult!Cine vrea sa stie mai mult,sa vin anul viitor in tabara:>...Eu,una,dau banii de acum,ca sa fiu sigura:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu