luni, 3 mai 2010

VINE VARA,BINE-MI PARE,POATE IES DIN DEPRIMARE...

Da,iata o varianta alternativa la cantecelul sau poezia deja consacrate...
Deci,astenia de primavara tine la mine mai mult decat la oricine altcineva...Se prelungeste,scotandu-ma din minti,si,culmea,facandu-ma sa gandesc uneori limpede,elteori profund...pe invers...
Sa revenim acum la ideea conform careia vine in sfarsiot vara.Da,vine,si se simte...
Fiecare e liber sa simta si sa aprecieze acest anotimp dupa bunul lui plac...Eu il consider mai mult decat frumos,atat timp cat nu ma preocupa niciun alt gand,care sa se interfereze cu miracolul naturii si care sa-i stirbeasca vreun pic din frumusetea pe drept arogata...
Acest anotimp pe cale sa soseasca a scos la iveala o fata a mea de mult timp pusa la naftalina,la borcan,pentru vremuri in care va fi imperios necesara...Sunt o narcisista aproape convinsa,care atunci cand isi da seama ca a picat in ridicol o da intoarsa cum ca ar rade de ea insasi...Da,ciudata definitie...Totusi,la vremuri noi,filosofii noi,monser.
Ma hotaraii,deci,sa ma dedic studiului amanuntit al personalitatii mele adolescentine,oferindu-ma,asadar,subiect de studiu propriei mele placeri,care imi chinuie existenta cu permanenta-i nehotarare...
Muzica a inceput brusc sa faca parte din mine.La fel si multe alte "virtuti",precum nehotararea,randamentul scazut si...multe altele care ma fac sa ma simt prinsa intr-o ireversibila stare de...sa-i spunem melancolie...desi nici eu nu prea stiu ce e...
Fluturii zburda imprejurul meu,soarele razbate pana in sufletul meu inghetat de iarna si de viciile unei vieti normale,de trairi anoste si de un cuget ce nu se precipita niciodata,nu pleaca nicaieri,decat sprezari mai bune...
Poate am chiar un cuget cu "reazimul dezradacinat",vorba "amicului" Caragiale...
Poate...nu stiu...poate ar trebui doar sa ador vara asa cum imi ador propria fiinta,fara de care nu as putea sa imi descopar adevaratele valente sociale si...mentale,psihice,sau cum s-o zice...
Asadar,vine vara,oameni buni!!!Sa ne bucuram!!!Ea ne poate scapa de rutina si de neplacerile aferente...Ea ne poate fi unic ideal in vremuri de restriste si,in continuare,BLA,BLA,BLA!!!
Stiu ca mai nimeni nu e interesat de ceea  ce scriu eu aici,deci,cu atat mai bine.Macar acum simt si eu ca internetul e un loc sigur in care pot sa imi depozitez mici parti din mine...Nu e tocmai locul potrivit,dar macar este!Si pot sa impart ceea ce simt cu ceilalti,visul meu dintotdeauna...
VINE VARA,BINE-MI PARE,STIU CA IES DIN DEPRIMARE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu