vineri, 9 aprilie 2010

Citate de dragoste-Povestea merge mai departe...(PAULO COELHO)

"Toti stim sa iubim,caci ne-am nascutcu darul acesta.Unii o fac firesc si spontan bine,dar majoritatea trebuie sa o reinvete,sa-si reaminteasca cum se iubeste,si toti,fara exceptie,au nevoie sa arda pe rugul emotiilor trecute,sa retraiasca unele bucurii si dureri,prabusiri si recuperari,pana ce izbutesc sa discearna firul conducator care exista pe urmele fiecarei intalniri;da,exista un fir." ("Unsprezece minute")

"Cine e intelept,e intelept doar pentru ca iubeste.Si cine e nebun e nebun deoarece crede ca poate intelege iubirea."  ("La raul Piedra am seezut si-am plans")

"Dragostea umple totul.Nu poate fi dorita,fiindca este un sfarsit in sine.Nu poate insela,pentru ca nu este legata de posesie.Nu poate fi tinuta inchisa,pentru ca este ca raul si va trece peste zagaz." ("Vrajitoarea din Portobello")

"Eu sufar din iubire.Asta poate fi o coborare in iad,dar poate fi si o revelatie." ("Zahir")

"Adevarata iubire nu consta in a incerca sa-i indreptam pe ceilalti,ci in a ne bucura ca lucrurile stau mai bine decat ne-am fi asteptat."  (inedit)

Astfel simt si eu,si e chiar o onoare sa ma regasesc printre vorbele unui autor atat de cunoscut si atat de intelept.O clipa de reflectie m-a facut sa imi para intradevar rau pentru cat de egoista am putut fi pana acum pe drumul inca neinceput al dragostei,si pe al carui pavaj sper sa pasesc cat mai repede cu putinta.Imi pare rau ca realitatea a fost de ceva timp umbrita de conceptiile si de imaginatia mea,pe care le voi tine in frau pana ce voi descoperi cum trebuie sa ma comport in viata reala si nu in inchipuirile mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu