luni, 20 septembrie 2010

De ce asa?... :)

 Ma intreb de ce trebuie sa fie asa...Asa de perfect,asa cum nu m`am asteptat niciodata.S`a schimbat mult de cand nu l`am mai vazut.Poate a crescut,poate s`a inaltat,poate s`a maturizat...Dar cu siguranta a devenit baiatul pe care mi l`am dorit intotdeauna...
 A invatat ce imi place si ce nu,s`a obisnuit cu mofturile si capriciile mele care scot din sartie orice persoana normala,dar,mai presus de toate,a invatat sa imi fie alaturi.Il iubesc pentru asta...
 Ma ascund in spatele unor cuvinte demodate,al caror sens toti il cunosc si pe ale caror rezultate toti se bazeaza...Sunt o faptura banala in spatele unor aparente inselatoare...Insa el a invatat sa ma citeasca si sa ma placa asa cum sunt...Si ma intreb uneori...De ce?...
 Tine la mine.
 Imi doresc sa ii zic cuvinte mai speciale decat banalul si atotcuprinzatorul "Te iubesc!",dar nu gasesc nimic mai potrivit in arhiva mea restransa...Ma credeam o harta a cuvintelor diverse,dar nu sunt in stare sa`i ofer mai mult decat poate sa`i ofere oricine altcineva...Totusi,m`a ales pe mine...
 Secondhand Serenade.Si nu mai trebuie spus nimic...E o trupa,nu va speriati...O trupa geniala...Uite cum descopera omu` lucruri noi...
 Ma intreb: cum a putut acea dragoste sfaramata(o,expresie mai banala ca asta nu gasiti pe oricate bloguri ati cauta,deci beliti ochii bine;) ) sa se transforma in ceva mult mai frumos decat m`as fi putut vreodata astepta?Ce am facut sa merit un baiat ca EL?...
 Ce a facut sa merite o pacoste ca mine?...Cum s`a intamplat de...ne iubim?...
 Cuvinte care pana acum imi pareau inaccesibile,acum se revolta si ies nestingherite din coltul de suflet care le`a pus ordin de interdictie...Replicile care imi pareau atat de mature,atat de indepartate,subiecte "tabu",si`au dat intalnire in conversatiile noastre...Si ceea ce imi parea atat de greu de obtinut pana acum...imi sta la picioare.Orice mi s`a parut negru sau intunecat...e acum ca toate celelalte...
 Numai el nu e la fel ca ceilalti...El e...doar EL.
 Iar eu sunt cea mai fericita persoana din lume,atata timp cat imi este alaturi.


                                           Te iubesc,Andrei!...

Un comentariu:

  1. Uite vezi , tu esti una dintre persoanele care au ceva de zis frate. Vorbesc cu cuvintele lor , nu de pe net . nu iau alte compuneri de pe alte bloguri. scri despre tine si viata ta si pot sa spun ca postarea asta e preferata mea :X
    Esti geniala !

    RăspundețiȘtergere