miercuri, 28 septembrie 2011

Mitul zburatorului [Perversitate voalata]

 Sufletul omului se gaseste intr`o perpetu(u)a schimbare,intr`o continua imbunatatire si intr`o  incontestabila stare de mahmureala. Cel putin asa e al meu. Mereu graitor prin el insusi,mereu obosit,rasufland de munca si alte hobby`uri devenite pasiuni obositoare si moduri de existenta si,in particular,are o fata foarte buhaita,respirand aburii alcoolului vietii prin toti porii. Problema e ca nu toti vad simplitatea sufletului meu,toti ma iau drept ce nu sunt.
 Iubesc si respir ca toti ceilalti,cu o singura diferenta: o fac din suflet.

 In toata viata m`am simtit condusa de o forta superioara,mitica,de un zburator,de o caldura nepamanteana,de un suflet apropiat care se indeparteaza mereu,ca sa nu`l descopar. Cred intr`unul Zburator,inceputul pasiunilor mele,Tatal atotvisatorul,facatorul viselor si al imaginarului,al celor vazute si nevazute intr`o persoana...
 In fond,ce e acela un zburator? Orice vrea femeia sa fie. Apropo de femei,daca n`ar fi ele,multe n`ar exista pe lumea asta,multe n`ar avea inca un concept si un sens. Iata cum tot noi dam barbatilor sens si aura de legenda... Un zburator este Dumnezeul noptilor de Sanziene si ale fanteziilor feminine,de cand me stim facuti pe Pamantul asta... E printul ala calare pe cal alb pe care nu o sa`l avem niciodata.
 De el e condusa viata mea,adorm numai invocand protectia lui,sanctificandu`l ca sa`mi coboare`n vis,inchinandu`ma lui ca sa am parte de cea mai apropiata reflectie a lui in viata mea. Il proiectez pe panza canapelei si ma culc cu el seara de seara,pierzandu`mi virginitatea in somn si trezindu`ma curata si fara de pacat in fiecare a doua dimineata. Si reveria o ia de la capat seara de seara,datele problemei se repeta si eu sunt intotdeauna fecioara. Nici cu visul nu visezi asa o fantezie ^^
 In general,viata mea e lipsita de fantezii perverse,dar subconstientul lucreaza,si ma trezesc transpirata din orgia de peste noapte... Si camera mea cu miros de pagini mucegaite si de roua ametita se transforma in viziunile mele intr`un templu al desfraului,fara sa o vreau,sa o cer sau sa o gandesc. E pur si simplu o alta fata a unei realitati negate cu tot dinadinsul...
 Zburatorul... Fantezie... Frenezie... Adoratie... Nonsens...


Un comentariu:

  1. Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
    Jose Maya

    RăspundețiȘtergere