luni, 26 septembrie 2011

Gaseste`ti,bai nene,un suflet normal!...

 Daca ar exista o abreviere a suferintei fara drept de apel,un rezumat al caznelor unui suflet indecis,as vrea sa`i fiu autor,ca sa scap lumea de atatea treceri dureroase in revista. Au fost prietenii care au lasat peceti dureroase pe fruntea mea,stiu ca mi se poate citi in ochi dezamagirea ca mi`am dezamagit corpurile auxiliare. Am decis sa ma impart intre toti si sa las in fiecare din ei cate ceva. Astfel ca,la stingerea unei prietenii,mie`mi anchilozeaza partea pe care i`am incredintat`o definitiv respectivului. Facem pariu ca peste cativa ani imi va ramane libera si neatarnata,atasata de corp si inca vascularizata doar mana dreapta? La urma urmei,imi e de ajuns ca sa traiesc. Eu traiesc ca sa scriu. Si prin ce scriu,sa va iubesc pe toti,pana la unul.
 Reiau subiectul. Ma doare,frate,vrei sa incetezi? Te rog si eu din toata inima,ceea ce nu fac prea des,ca nu stiu exact unde se situeaza,si tu mai inchizi un ochi,apoi pe al doilea,apoi ma inchizi in mine. Nu stiu,sincer,ce sa mai fac. Si daca tot imi pun sufletul pe tava in fata unui nerecunoscator,de ce sa nu afirm si ca nu am suportat niciodata sa te priveasca vreo alta fata? Acum oricum nu ma mai consideri prietena de altadata,deci gelozia mea o poti lua drept o ofranda a vremurilor trecute,cand te idolatrizam fara sa stii si nu aveam curaj sa ma tin pe picioare in fata ta,fiindca erai mai inalt si mai tare decat mine,imi erai superior aub toate aspectele etcaetera. Ia`le pe toate cum vrei tu. Dar,ca sa fiu sincera pana la capat,asta e o scrisoare deschisa prin care,ori te primesc inapoi in viata mea din nou,pentru totdeauna,sau pe o perioada nedefinita de timp,gen abonament de maxi-taxi,ori te dau afara odata pentru totdeauna... Fara drept de apel,irevocabil,definitiv si fara cale de intors. Mi`as dori sa te privesc in ochi si sa te intreb ce preferi. Dar mi`e frica de faptul ca nu ti`ar fi pasat niciodata,ca tu ai vrut de la mine doar comunicare lejera,de timp liber,si niciodata sa ma privesti in ochi si sa`mi spui ca`ti sunt PRIETENA. Mi`e frica sa nu vad in tine ceea ce nu`mi doresc,ceea ce ocolesc,ceea ce pastrez in mine a fi idealul urii si reincarnarea temerilor mele,frate,nu ma trada si nu`mi spune ca ti`am facut rau!
 Orice as fi facut,a fost din inconstienta aferenta varstei. Oricune merita o a doua sansa,merita iertare si izbavire de pacate. Nu esti tu cel fara pata care sa ma absolve pe mine de orice vina,dar macar esti in masura sa ma ierti ca te`am facut sa`ti irosesti timpul cu preocuparile mele copilaresti. Ma poti,macar,ierta ca mi`am dorit sa ma cunosti si sa`mi ajungi pana`n strafundurile sufletului. Iarta`ma,frate,ca tin la tine si vreau sa am grija de departe la tine. Imi scapa multe,sunt impulsiva si nu am varsta ca sa ma controlez. Inca. Imi scapa multe si le regret dupa,dar cum sa vezi asta cand iti inchizi ochii in calea mea ca si cand i`ai inchide definitiv? De ce nu vrei sa ma ierti?
 Disperarea e cea mai subtila forma a nebuniei,cea mai curata versiune a iubirii si cea din urma apasare dintr`un biet suflet omenesc,vulnerabil si atins de aripa pacatului...
 Sunt disperata sa te recuperez,ca si cand ai fi un bun care mi s`a furat. Pana la urma,tie ti`am incredintat atriul meu stang,deci imi datorezi macar o discutie la o bere,daca nu una serioasa,muie to muie [pentru novici,"muie" este un regionalism pentru "fata",asadar am tradus intr`un mod colocvial expresia englezeasca "face to face"]. vReau si eu dreptul la replica.
 Si vreau sa`ti mai zic ceva. Stiu ca dupa asta,sansele mele de impacare se vor reduce la aproximativ zero,dar cum matematica mea e oarecum esuata pe malurile Pacificului,se poate sa`mi si creasca... Eu imi asum riscul si`ti spun ce`mi rasuna in minte de fiecare data cand ma aplec pe geam si te vad de sus. Imi vine sa cobor,usor,sa`ti ating in treacat parul si sa dispar,ca sa nu stii ca inca imi pasa si ca inca imi mai esti ca un frate... Uite,asculta`ma,nu e niciodata prea tarziu sa`ti dai seama cum esti vazut si sa nu te schimbi pentru ca incompetentii din jurul tau sunt prea miopi sa bata pana in interior... Acolo stiu ca esti deosebit... Dar in exterior... Ti`ai pierdut esenta: increderea din priviri pentru cineva care iti va sta mereu aproape,fie ca vrei sau nu. Alunga`ma sau ignora`ma in continuare,insa asvulta ce am de spus:

http://www.youtube.com/watch?v=5M1W1DYFUmA&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu