sâmbătă, 14 mai 2011

2 vieti

  Cine spunea ca doar pisicile au 9 vieti? Eu mi`am permis ca,pe langa a mea,sa mai am 2 anexe. In caz ca mi se duc resursele...

 Am aflat ce se vede din exterior... Ca cel mai bun prieten imi e,mai nou, "animal de casa",doar pentru ca o cearta a facut vizibila fisura dintre felurile noastre de a gandi... Brusc,un bun prieten,in care am avut mereu incredere,de cand am ajuns sa`l cunosc,imi apreciaza dupa cele mai vizibile detalii relatiile cu cei din jur... Ma critica,ma judeca si ma doare. Cand ajung sa am incredere in cineva,trebuie musai sa o pierd. Ca,la drept vorbind,in viata asta,daca nu pierzi tot ce ai,nu`ti dai seama ca intr`adevar ai avut ceva...


 In schimb,am 2 prieteni adevarati,care imi raspund la telefon indiferent ce ora ar fi,si ma asculta si nu cred ca`s ceva ce nu sunt de fapt... Mi s`a parut ca e ceva rau in a avea zeci de prieteni. Mi s`a parut ca`s neglijata. Dar nu a fost niciodata asa,si m`am inselat groaznic,si`mi pare foarte rau pentru asta. De`asta,oare insala aparentele? Voi doi sunteti anexele organelor mele vitale,cei care m`au iertat intotdeauna,indiferent de greseala... Pentru voi mi`as pune oricand "capu`" la bataie [:))]. Pentru ca am incredere,si stiu ca si voi ati face la fel.

 Pitzy pana acum. Toti aveti d`astea,nu? Ei,uite ca si eu. Astazi,si nu maine [:))].
 In plus,merita sa va zic asta,ca sa ma descarc pentru faptul ca mi`au lasat aia rucsacu` acolo :)). Daca mi`l furaaaaaaaau... Mama,ce ieseaaaa! "Calmeaza`te! Daca pleci cu el,te bat? /:)" Zise vara`miu`. "Uhmmmm... Pai... NUUUU! X(" Zise vara`sa :)).
 Azi n`am nimic mai bun de spus. Azi sarbatoresc doua prietenii castigatoare,doua vieti ce implinsec destinul celei de`a treia. Sper sa fiu iertata si de data asta,daca am stricat prima noastra zi de ieseala "all inclusive" :)).
 "Pup`o,ba! :>"
 "Nu,c`am branza de la pocorn!"
 "Prea tarziu... Am pupat`o deja... :-s"


 Azi nu pot sa dau mai mult. Stiu,v`am dezamagit... Aia e. Nimeni nu`i geniu 24 din 7 :)). Nici macar pseudogeniile. Lasati relicvele sa se odihneasca. Saptamana viitoare poate o sa am ceva mai bun de spus. Poate reincepem lectia de filozofie marca "Io" [Viezure Viorica=))].



 Pan`atunci,noapte buna si nu incetati sa va cautati vietile lipsa :). Cele anterioare vor face mereu jocul celei viitoare :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu