duminică, 3 aprilie 2011

Lucky, Sau... Postarea "Ma simt vedeta" ^^

 Astazi ma simt si io ca o vedeta si simt nevoia sa impart cu toti cititorii blogului fericirea care a dat instant peste mine. Ma rog,daduse ea de ieri,da`... Asta`i alta poveste.
 Ziua de ieri a inceput pt mine la 6 jumate. Cand mi`a sunat ceasu` cu o melodie geniala de la Nightwish,ca in fiecare zi,dar care m`a stresat de la bun inceput,ca era sambata si m`am trezi mai devreme ca`n zilele de scoala... Ma rog,am inceput cu dreptu`,la propriu,ca asa am si alunecat din pat. Si foaaaaarte optimista,ca,de,e zi de olimpiada. Si,comme d`habitude,n`am mancat mai nimic,ca sa nu`mi stric starea eurorica. De unde era sa ghicesc eu ca nu o sa mai mananc pana a doua zi?... Am ajuns si in maxi,trec in povestire peste etapele esentiale ale zilei de ieri,sambata,2 aprilie. Ajung direct la maxi. Unde mi`am dat seama ca,de fapt,chiar am rau de masina... Desi eu credeam ca am depasit deja faza asta...


 Ma rog din nou,desi biserica e dupa colt,cum zice profu` de fizica... Mi`am stresat si debusolat cativa colegi,dar neintentionat ^^. I didn`t mean it,folks ^^. Am dat si olimpiada,am cerut,cum era si logic,o a doua foaie,ca nu se putea sa nu fi gresit tocmai io un exercitiu intreg,de am lasat biata foaie scrisa atat de frumos cu o cicatrice mai rea decat alea pe care le mostenisem de cand eram mica... Cu toate astea,tot am terminat in aproximativ o ora,cu verificarile de rigoare si uitatu` in jur la colegii care faceau schimb de experienta prin banci sau vorbeau prin measje de pe telefoanele care erau,bine`nteles,inchise,dupa cum ni s`a cerut. N`am putut sa stau fiz 2 ore,cum mi s`a cerut. Punct. plus ca voiam bomboanele din geanta la jumatatea primei ore si n`avea cine sa mi le dea,ca erau pe geam...


 Nu am mancat nici dupa olimpiada,straniu lucru pentru pofta mea de mancare de renume mondial ^^... Nici acasa... In fine,drumul spre casa l`am facut cu castile in urechi,multumita ca nu am prea mult de mers pe jos,fara sa scot alte cuvinte in afara de mereu aceleasi "lasa`ma!mi`e rau!"... Chiar aratam ca un zombie,spre incantarea mea,cand am vazut prvirile celor din jur. Seara facui febra d`aia gen 39 :)). Mai aveam putin si deliram,ceaa ce cred ca am si facut,avand in vedere reactia mea cand mi`am aminit ca am un "bilant" de facut...
 Printre altele,sunt momentan fericita pentru ca...
 ARTmania Fest,here we go!!! Got my paw on the ticket! <3<3<3



 No,ce binie ii ^^. O sa o vad pe Tarja live ^^. Si pe Tony cu ai lui colegi din Sonata Arctica ^^. 3 zile de festival,fix in Sibiu,orasul pe care vreau inca de anul trecut sa il vizitez ^^. Cu siguranta voi face excursia asta in vara,cu Kinky. Care ma si tragea de ciuf daca din cauza mea o rata si de data asta pe Tarja :D.
 In extazul meu intarziat pt abonamentu` la festival,care ieri a fost stopat din cauza febrei si starii de greata profunda,am uitat sa dau si alta veste... Cum ar fi... Locul 1 la olimpiada baaaaaaa! ^^ Daca nu ma laud singura,pai cine sa o faca?:)) Stiu,stiu,ma da modestia afara din casa... 95 din 100 ^^. Stiam io ca 5 puncte o sa gresesc :>. D`acu` sa aveti mai multa stima pt prezicerile de calitate ale mamei Miriapoada. Face descantece la domiciliu,frectii cu spirt,blesteme dintre cele mai eficiente... Eh,dati un buzz si ma gasiti :)).
 Si nu as putea incheia postarea asta altfel decat multumindu`i LUI pt ca mi`a suportat figurile datorate aproape in totalitate starii de rau,pentru ca m`a tinut de vorba atat cat a fost necesar ca sa pot din nou sa injur cu toata convingerea si cu toata gura :)). Si... Multumesc pt desen :">.




 Weekend cu gripa si chestii care de`abia asteptam sa se indeplineasca. Genial ^^.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu