joi, 3 martie 2011

Zodia primaverii [Postarea lu` "Sa mori tu?/:)"]

 Vazand ca toata lumea poarta megamuci in piept [traiasca robotzii...],m`am gandit si io ca`i primavara si ca tre` sa`mi scot de la naftalina sentimentele... Am inceput sa analizez toate posibilitatile si sa fac pasiuni directe si indirecte pt diversi. Nu ca m`as inhaita cu toata tagma masculilor feroce,dar... Se mai intampla.
 Analizez piata. De parca lumea asta ar fi o larga piata de desfacere...
 Imi e dor de vechile sentimente,de starea aia de letargie... De tot si de toate din perioadele cand mai aveam si io noroc la sexu` opus. De parca acuma as muri fata mare... Mi se pare ca nu`s fata daca... Daca... Nu reusesc sa ma impun si sa`mi construiesc si io naibii odata o relatie d`asta... Mai durabila. Morala asta... Parca m`as marita. N`ar fi o idee rea,nu?:)) Nu strica o... O... O `telectuala la casa omului :))...


 Ma uit in jur si vad cum cam toate posibilitatile mele se transforma in prietenii puternice si amicitii durabile... Si poate unii habar "n`are" ca io tind spre mai mult. Pot sa trec zilnic pe langa unu` si el sa nu stie ca... Well... I`m longing for his company,for his love...
 Ma mai uit ocazional si prin oglinda si`mi dau seama ca multi nu`s de nasu` meu. Si ca pot mult si bine sa intind discutia ca pe guma de mestecat,ca nu se prinde nimeni de nimie. Si sfarsesc alaturi de Eve,mancand deprimate o ciocolata si cautand bancnote neindoite care sa mearga la automatu` de cafea...
 Si sunt zile cand ma gandesc cum o s`o cheme pe pisica mea,atunci cand voi fi prea batrana ca sa mai am copii si prea sclerozata ca sa mai am pe cineva... Lambreta,poate,apropo de gemenii Cramp.
 Apropo si de Babe. Lasati comentariu cu a voastra. Ca a mea fuse pe 2. Stim noi de ce. Cum fu ziua? Fu tareeeee buna.
 Apropo de alte activitati prestate in timpul muncii patriotice pe care`o fac cu scrisu`,mai stau si prin alte parti. Dci feisbuc. Deci mess. Deci "Convorbiri literare" cu America,deci cu Maria... Deci fac de toate la o adica. Lipseste mancarea pe foc si fisa de istorie pt olimpiada. Is pulivalenta,ce cilindru` meu?
 Apropo de cronica vietii mele. S`o luam cronologic. Ca poate fata o face mental,nu? [fizica] Azi,la geometrie,fac io un cilindru la tabla. Si rade clasa. Ma dau io mai in spate si realizez de ce. Desenasem un fel de capat nearticulat al unui penis uman,tridimensional,cu o sectiune pe diagonala,oarecum mutilat,dar realist. O reprezentare aproape grafica. Nu puteam sa nu`i adaug luminitele de rigoare [neobservate de Moldo] si sa scriu alaturi,cu sagetica, "ROZ DIN FIER". Normal ca m`a dat si`un pic afara. Ca de ce sa nu rad ca drogata pe hol? E mai bine si mai comod decat in clasa. "Sa`i dam drumu` cu problemele."
 Deci... Intai am sadit ceapa,si acu` a rasarit, Stie clasa noastraaaaaa! Pt mai multe detalii,contactati entitatea metafizica de fata pe idul ei propriu si personal din dotare in orele in care e available si nu pe mobil.

 M`o lovit astenia de primavara cu zapada. Astept cu nerabdare weekendu`,cand intr`un mare final voi iesi si eu in oras dupa mai bine de o luna de abstinenta de la plimbari. Ah,Gamane,ce`o sa pateasca Mugurel!!! >:) O sa ajungi sa mergi in el :">...
 Ne bagam si la refacerea topului de prieteni de pe blog... Mai bagam niste critica literara greu digerabila. Mai citim din "fufa" aia de Blandiana [pacat de denumire,ca nu`i tocmai rea...],mai dramatizam niste cauze pierdute prin ceaslovu` de poezii... Si terminam inca o zi. O zi in care as fi vrutsa scriu si io ceva mai poetic pe blog. Da` nu ma lasa messu`,bata`l vina... [:))] Alta data. Aviz amatorilor:)).

 Momentan... Va las in plata Domnului si ma`ntorc la cele lumesti,coborandu`ma din slava cerului scriitorului,daca ma`ntelegeti [:))]. Deci,cum zi? Tre` sa dam totul,sa facem bine,sa nu fie rau... [:))]


 Noapte buna tuturor:).

       © Riri`. Please ask before copying.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu