miercuri, 9 martie 2011

Tinkie-Winkie,Dipsy,La-La & Po.

 Sunt unele lucruri pe care ti le doresti way too much. Si atunci cand in sfarsit se intampla,sunt atat de ireale incat par cu atat mai putin tangibile. Nu te mai poti bucura de ceea ce ti`ai dorit. Vezi ca ceva s`a schimbat. Scenariul ala de Bollywood [ca Hollywoodu` e deja luat,dragilor] pe care il aveai in minte parca nu mai e la fel de ideal,daca acest banal adjectiv accepta si grade de comparatie...


 Si te trezesti singur/a pe strada,gandindu`te la scopurile tale si la el/ea. Eu voi folosi el,ca m`a ajutat unica facultate mintala sa nu fiu pe invers. Ma trezesc,asadar,plimbandu`ma fericita de la o pregatire la alta,zambind a dragoste. De,mi s`a indeplinit dorinta. Ajung apoi acasa. Si stau. Si ce mai fac? Astept. Sa se schimbe ceva. Parca nu mai e la fel... Parca n`am stiut exact ce`mi doresc...
 Da,flacau,la tine ma refer. Parca ai promis ca va fi altfel. E drept ca nici io nu`ti dau timp de gandire,da` ma astept ca promisiunile sa se execute din prima clipa. Pretentii greu executabile,ha?
 Siiiiii,cum ziceam,azi facem recenzia la baieti. A trecut si 8 martie si am aflat unul din marile adevaruri ale vietii [mele]: ma place baietii [:))]. Nu ma puteam abtine. Sunt si replicile gen "Ce face baietii?","Ce face fetele?" pe care le urlu cum intru`n clasa,da`... Acu` fetela face de`altele. Se gandeste,nene. Ca a dat si ele de materia aia micuta,cenusie,spongioasa care te face sa articulezi [sau nu...] sunetele,sa judeci [sau nu...] ce`ti iese din sunetele alea articulate sau nu si care te face sa regreti [in fine,sau nu] ce ti`a iesit sau nu din sunetele alea de le`ai articulat sau nu. E fascinant,ladies and gentlemen! Intr`un cuvant mai lung,ca`n germana,fetele gandeste.


 Am descoperit si eu aceasta mare calitate care diferentiaza omul de...om si m`am gandit s`o valorific intr`un gen de recenzie a baietilor care s`au hoarat sa ma poarte sezonul asta. Da,dragilor,sezonul asta se poarta pielea de irina. Ieftin,dom`le,ieftin,3 lei bucata,3 lei bucata.
 Aceeasi materie spongioasa un pic alterata de astenia de primavara,m`a facut sa imi si caut de lucru. Adica sa iau mai repede deciziile de rigoare,ca mor naibii fata batrana [:))].
 Cateva cuvinte ca sa lamuresc pe toata lumea,in special specia aia a masculilor pe cale de disparitie,care`mi citeste blogul: baaai,prietenii mei albi... Daca nu`mi convine unu`,trec la urmatoru`. Am propriul stil de Kung Fu =)). Asta apropo de robotzi. Si un oarecare stil de migrator. Sunt un soi de reptila care migreaza spre locuri cu clima mai calda. Aviz amatorilor. Daca mi`e cald si bine... Ramanem peste zi. Daca nu... Cautam alt loc de cazemata! [:))]. Concluzia: pentru tara si popor,io ma culc in rezervor. [:))]


 Si pentru ca azi a fost o zi grea si obositoare,cu poezii marca 9C,ma duc sa ma imprastii pe canapea la tv,unde probabil ca o sa vegetez pana pe la 6 jumate,cand ma tirez spre alte zari de soare pline,respectiv la pregatire. Ca nu ma lasa oamenii sa dorm,Doamne fereste. Mi`e somn. Si? Mda,se vede ca aceasta semi-pasivitate imi afecteaza subconstientul si harul meu de Ioan cel Gura de Aur de a vorbi mult si bine/prost. Depinde de inspiratie si de celelalte procese aferente respiratiei la nevertebrate. Nu pot sa va lsa insa pana nu bagam citat de oameni versati [ah,cat urasc io categoria asta a populatiei autohtone,de mioritici aiuriti de pseudo-titluri nobiliare de Ferentari...] din ce`am facut noi,adica grupa 1 de la 9C,featuring io de la 8A,azi la orele de romana. Partea 1,aceasta minunata creatie in versuri,aminteste de proza contemporana: acida,concisa si laconica. Bagati de seama,ca nu vorbesc aceeasi prostie de 2 ori! Citez din memorie [a calculatorului,ca mie mi s`a prajot cardul la soarele reflectat in zapada...]:

   Sub creanga
-"de noi"

Cand a dat prima zapada,
Se iubeau doi sub o creanga.
Ea cu bucle aurii,
El cu funda-n palarii.

Melancolic i-a zambit,
Ea pe jos s-a prabusit
Aplecandu-se usor
Pe ea a trezit-o un fior.

Amandoi de maini s-au luat
Si hora au jucat
Pana cand s-au imbatat
Si afara s-a intunecat.

 Asta fu tot pe azi. A tout a l`heure,mes auditeurs [:))].


          © Riri`. Please ask before copying.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu