marți, 11 ianuarie 2011

Unu` greu printre altele grele

__________________________________________________________________________________


__________________________________________________________________________________

 Ce insemn eu pentru majoritatea mediului inconjurator:
 -Pentru cei care tin sau au tinut la mine,sunt o imagine. De care cu greu se pot desparti. Sunt un fel de cruciulita agatata de un lant lung de intamplari pe care o pastreaza cu grija pana in momentul pacatului. Cand isi dezgolesc si ultima parte din corp pentru a primi imbratisarea noului,cand dezvelesc sanii [iertati imaginea. Inspiratie de moment. Idee de mai de mult.] parasesc cultul cruciulitei de dragul viitoarei muscaturi a viperei si uita ce au purtat cu atata sfintenie atata amar de timp.Profaneaza toate amintirile. Ruginesc argintul.Si lasa sa cada bucatica de cer crucificata de dragul impartasaniei cu un alt pacat. Renunta la mine.
 -Pentru restul nu sunt decat o carte. Cum am mai spus. Larg deschisa. Nu am nimic de ascuns. Nu pot ascunde nimic. Trebuie doar sa stii la ce pagina sa ma deschizi ca sa afli ce`ti trebuie. Sunt stiloul de care ai nevoie ca sa`i scrii o scrisoare iubitei sau iubitului. Sunt batista cu care`ti poti sterge suferinta. Sunt glasul care iti poate da dreptate. Sunt caldura pe care altii nu vor sau nu ti`o pot da... Sunt toate astea. Orice. Supermarket. Pentru oricine.
 -Pentru cei care cunosc un minim necesar,sunt intotdeauna potentiala viitoare prietena. Nu stiu sa tradez. Dar uneori imi iese. Nu stiu sa urasc. Dar stiu sa ma fac urata. Nu pot invata ceva ce nu`mi trebuie. Nu pot accepta ceva ce e clar ca nu`mi va pica bine la stomac. Nu pot fi falsa,desi cam asa se crede...

 Pentru aceste 3 categorii sunt una si aceeasi,dar in moduri diferite. Sunt mai mereu picatura care umple paharul. Si,de cele mai multe ori.... Paharu` se goleste asupra mea... Ma inec in suc propriu,condimentat cu gesturi piperate de`ale altora...

__________________________________________________________________________________


 . Un meniu mai complicat. Cu prea multe setari sufletesti si cu un urias card de memorie,care nu permite stergerea amintirilor dureroase...

 Ecrire. Effacer. Reecrire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu