miercuri, 19 ianuarie 2011

Ceea ce pe tine te darama,pe ceilalti ii intareste.

 Observi? Nu a trecut o luna. Ai deja pe altcineva. Si poate ca eu ma pierdeam printre stele in momentul in care ti`am auzit vocea. Poate am cazut mult prea adanc in pamant in momentul in care am realizat ca nu ma asculti. In timp ce telefonul meu se inchidea in mod intentionat si foarte enervant pentru tine [te`ai obisnuit cu miscarea asta deja,nu?...],pe undeva pe fata mea se plimba cu pasi de orice [nu`mi pasa la momentul in cauza] o oarecare lacrima. Si vocea mea se denatura usor,iar ochii mei straluceau din ce in ce mai tare. Si mainile mi se impreunasera,nu numai ca sa se roage la prima stea aparuta pe cer,dar si pentru a se incalzi.
 Iar eu ma rugam la ce gaseam eu mai puternic sa mi te aduca inapoi. Planuiam sa`ti spun ca nu pot fara tine si ca niciun drum nu are sens stiind ca oricum nimeni nu se gandeste la mine si nu am cui sa zic ce gandac am mai calcat in drum spre casa. Nicio ora nu prea mai are sens stiind ca puteam s`o petrec in compania ta,iar acum o pierd in din ce in ce mai multe cursuri.
 Speram sa poti intelege toate astea.
 Dar tu ai mintit in ultimul hal pana la capat. Mandria asta nu te lasa nici la bine,nici la rau,ha?...
 Vrei sa`ti limpezesti mintea. Sa mai treaca o perioada pana sa mai gasesti pe altcineva. Asta`i varianta pentru proasta de te crede. Pentru proasta aia careia i`ai aruncat in sila 2-3 priviri in timp ce`i cercetai casa si te delectai in patul ei,jucandu`te cu jucaria ei preferata? [Daca te`ar fi ars toate lacrimile pe care le`am sters pe ursul ala,daca te`ar fi injunghiat toate imbratisarile pierdute pe care i le aruncam in nestire in momentele alea inevitabile de ratacire de sine,ai fi fost de mult la sectia cea mai de jos a spitalului. Cu arsuri de gradul 3 pe o suprafata a corpului de peste 25%.] Toate scenetele,le jucasesi deja cu multe altele,nu? Lui i`ai spus ca ai pe altcineva. Si ca,in niciun caz,nu m`ai vrea pe mine inapoi. Lepra de care ai reusit in sfarsit sa te descotorosesti.
 Si ma mai intrebi de ce`s asa?
 Mi`ai spus mereu ca sunt speciala. Acum imi zici ca sunt "CA TOATE CELELALTE". Stiam asta,nu era nevoie sa`mi amintesti. E unul din multele motive pt care sunt in permanenta complexata. Stiam de mult care e locul meu prin inabordabila ta viata.
 Here. Take a factfile. What I`ve always been doin` to keep you near:
 -Am intrat la prima pregatire dintr`a opta cu lacrimi in ochi,incapabila sa`mi tin sentimentele in frau. Tu plecai din tara,fara sa ma vezi,fara sa`ti pese ca aveam envoie sa`mi fii alaturi. Nici macar o trecere scurta si un "La revedere."
 -De multe ori ma tranteam in pat seara si plangeam pana adormeam. Pentru ca iti pasa "exagerat de mult" de mine. Pentru ca erai "exact" asa cum voiam eu sa fii. Pentru ca te iubeam! Si tu te eschivai de toate sentimentele.
 -De multe ori ma uitam la stele si simteam ca bratele tale ma cuprind din spate,iar tu imi stai alaturi si ne punem impreuna aceeasi dorinta.
 -De fiecare data cand treceam e langa o biserica,ma inchinam si`mi doream sa nu ne desparta nimic.
 -De fiecare data cand ne certam intram in mine si impingeam la o parte pe toata lumea.
 -Am intarziat la pregatirea mea vreo jumate de ora ca sa vin sa te vad. Importanta e cearta cu tata de dupa.
 Si multe altele. Am dat totul pentru ca tu sa nu te plangi de nimic,oricat de banal ar suna. Am dat totul pentru noi si mi`am pus toata speranta in ceva ce,practic,nu exista. Si dupa mai putin de o luna te voiam cu tot dinadinsul inapoi.
 In schimb am avut onoarea sa aflu ca sunt doar o alta de care momentan CHIAR nu iti mai pasa siiiiii altele. Ti`am promis si probabil ma voi tine de cuvant. Stii ce voi deveni?
 O tarfa tenperamentala,usor iritabila si groaznic de a dracului. Sa nu ma mai iei nici tu,nici nimeni de proasta care,pare`se,eram. Zilele de glorie ale celor dispusi sa se foloseasca de chestia din fata lor si dupa sa o lase pe undeva prin urma,cu o flegma peste s`au incheiat.
 Tu stii in ce hal m`ai adus,darling?
 E prea devreme sa zic asta,da` uite ca am prins tupeu. Mai mult decat iti poti inchipui.
 Alors... Don`t talk to the hore,baybe.
 Noi doi nu mai existam unul pentru celalalt.


                                                                End.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu