duminică, 19 decembrie 2010

Draga Mosule,

 Stii ca atata timp nu am crezut in tine... Iarta`ma... Nici nu mai pot reincepe sa cred...Insa sunt dispusa sa fac o concesie,in spiritul sarbatorilor... Asadar,te rog,asculta`mi lista de cadouri... Nu iti cer sa`ti umpli sacul pana la refuz si sa te obosesti in zadar aducandu`l pana sub bradul meu... Oricum nu incapi pe horn,deci ar fi o pierdere de timp...
 Mosule,anul asta... Numai pe tine ma pot baza sa`mi aduci ce vreau...

 Te rog din suflet,adu`mi prietenii inapoi de Craciun...
 Anuleaza`mi toate pierderile... Ofera`mi iertare din partea lor... Readu-le increderea in mine!
 Fa`i sa creada in continuare in ceea ce sunt... Si in ceea ce am fost...
 Pune o fundita peste pacea in familie si adu`mi`o asa,bruta,netransformata,palpabila si dulce... Macar pentru cateva zile...
 Adu inapoi vechile mele calitati si ajuta`ma sa le pastrez... Tot cateva zile... Mi`e dor de vechea mea persoana...
 Insufleteste`mi prajitura de pasla agatata in brad,fa`o sa`mi vorbeasca,fa`o sa nu ma mai ignore... Sa nu mai intoarca capul atunci cand ii vorbesc...
 Du tuturor copiilor care n`au avut pana acum parte bomboane... Multe... Sa le indulceasca acel gand ca... si maine va fi la fel...
 Da tuturor celor dezamagiti speranta ca,in momentul in care vor reinvata sa zambeasca,va fi din nou bine...
 Imprastie speranta... Fiindca... simt asta... incepe sa se duca... Precum petrolul si gazele naturale... E o resursa epuizabila,neregenerabila... Si daca lipsteste,va lipsi si Craciunul... Mosule! Vrei sa`ti pierzi locul de munca?...
 Nu in ultimul rand... Du tuturor celor dragi un gand bun... Sa stie ca,indiferent ce s`ar intampla,eu ma gandesc la ei... Si nu vor fi niciodata singuri atata timp cat am ramas macar eu alaturi de ei... Oricat de neinsemnata as fi... Tot exist... Tot sunt prezenta... Tot sunt reala si realizabila...
 Mosule... Te mai rog ceva... Treci pe la mine in seara de Ajun,cand toti vor fi dormind,cu mine`n frunte,si sterge`mi lacrimile de pana acum... Cu maneca ta lunga si rosie. Sterge`le. Acum. Si pentru totdeauna...


 Te rog eu... Nici nu cred ca`ti inchipui cum e sa ceri cuiva in a carui existenta nici macar nu crezi sa`ti aduca tot ce ai mai drag inapoi... Dar,undeva,departe,nu zic in Laponia,prea`i cliseu,dar undeva... Existi. Daca nu aici,unde nu te`a vazut nimeni... Atunci esti acolo,sus...
 Pe steaua care rasare prima si in fata careia imi pun toate dorintele,asculta`mi rugamintile...
 Si,in seara de Ajun,cand vei trece pe aici,vei auzi colinde... Ecoul glasului meu adormit ti le va incredinta... Drept multumire... Impreuna cu vesnica farfurie cu prajituri si la fel de nelisita cana cu lapte...
 Mosule... Adu`i pe toti inapoi,asa cum au fost si pana acum...


                                                                                                               Cu drag,
                                                                                                                  viitorul Rudolf.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu