sâmbătă, 18 decembrie 2010

`Cause,babe,you`re a firework...

 Seara. Pe la 8 jumate. Dupa ceva vin. Incepem cu bradu`. Ia`l,Riri,si plimba`l prin casa. Romantic moment. Io si bradu`. Artificial. Mai inalt ca mine... Pleaca,Riri,si cumpara stelute. Intoarce`te. Pleaca iar [la 10] si cumpara instalatie. Norocu` tau ca inchisesera deja...
 Da drumu` masutei peste mainile lu` maica`ta. Scoate`o de sub birou,de unde s`a intepenit,incercand sa vada daca mai gaseste o priza libera pentru toate cele 3 instalatii... N`a gasit. Imi ia mie stecheru` din camera,respectiv unica posibilitate sa`mi incarc ce am de incarcat. Telefoane. Nu altceva. Acel ceva merge pe baterii. Da s`a stricat. E la reparat. Pentru Craciun. [Glumesc:)).]
 Siiii... Dupa cateva ore de suspans... Gata si bradu`:). Pacat ca eram prea ametita sa ma bucur ca lumea de el... Da` numai dupa un somn bun iti dai seama ca si viata ta e la fel. Bunaaaaaaa.
 Apoi... Seri luminate de baculete colorate... Somn de dupa-amiaza in reprize,treziri bruste cu lumini demonice... Asteptari... Adica... Ma trezesc sunata de cineva,inchid ca sa ma culc la loc... Siii...Realizez ca nu mai am baterie. Bag telefonu` la incarcat. Ma trezesc iar. Il scot. Bag steluta,sa nu arate a casa pustie... Oooo,da. The good life.
 Important e ca... Vine vacanta. Cazaturi. Alunecari [de teren,la cata sunt io...]. Frecusuri. Turturi. Din nou vin fiert. Caldura. Baie calda. Spuma. Vin. Fiert. Brad. Rasina. Impotmoleli. Cizme de cauciuc. Buline. Dungi. Pulovere. Cu model norvegian. Gheata pe geam. Racoare. Ger. Degeraturi. Ciocolata. Parfum. Dragoste. Prietenie. Globuri. Vasc.
 Asta e iarna pentru mine.
 Ah! Am reusit,bai. Te`am facut sa pici. In zapada. Cu pretul propriei mele caderi... Te`am racosti bine. Cu pretul unei bai de zapada. Dar... A meritat.
 A meritat totul. Pentru momentul in care te`am vazut stand in fata casei si asteptand... Pe cine?... Pe mine:)...
 In seara asta... Nou eveniment. Let`s fall:).
 Patine. Fular. Gheata. Impreuna... Fac seara...
 Bilantul ultimei saptamani se incheie aici.
 Ati urmarit buletinul de stiri de pe planeta brazilor. Batelor. Barelor. Barilor. Cum s`o zice.
 Pana data viitoare... Love each other.


 P.S.: Spuneti totul azi. La momentul potrivit... Maine ar putea fi prea tarziu... Spune "te iubesc" atunci cand simti asta. Maine se poate sa nu mai ai cui... Spune "mi`e dor de tine" atunci cand stii ca`i asa... Cand iti vei face curaj... Va fi poate inutil. Si ce ti`ai dorit... Strange in brate alta dorinta... Spune ce ai de spus inainte sa`ti pierzi si cuvintele,si persoana,si ocazia...
 Peace!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu