sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Coffee break:).

 Frig,dom`le. Frig. Ti`am spus ca ma urc pe pereti daca nu ies din casa. Si`am iesit. Am ras un pic,m`am dezmortit,da` mai bine nu ieseam. Am intrat in casa inghetata. Da` bocna. M`am aruncat in cada,in apa calda si picioarele mi s`au inrosit instantaneu. Si au inceput mancarimile aferente inceputului de degeraturi.
 Am iesit si din cada. Cu picioarele mutilate de la genunchi in sus,cu mintea pe trei carari...
 M`am uitat la niste filmulete sentimentale... Si mi`am amintit de tine.
 Si de toate momentele in care ti`am gresit. De acele momente in care ti`am pierdut increderea. De acele momente cand tu ma tot iertai,ma tot voiai inapoi... Iar eu ba voiam,ba nu mai voiam... Ba eram cu tine,ba eram cu el... Si vara a trecut degeaba. Cand te`as fi putut avea langa mine,alaturi,tinand la mine,asa cum ai facut mereu... Dar mi`am pierdut timpul invatand un novice sa iubeasca...
 Tu nu te`ai lasat.. Ai stiu exact ce voiai. Ma voiai pe mine. Si lupta nu avea sa se termine pana in momentul in care nu ai fi simtit TU ca nu mai era nimic intre noi. Dar era. Ardea mocnit,neintrerupt.
 Si m`am intors la tine. La fel de mandra si de triumfatoare ca atunci cand imi greseai. Dar de data asta era ceva diferit: eu eram aceea care gresise. Eu eram aceea care se jucase fara mila cu tot ce`a fost si cu posibilitatile a ceea ce va fi... Eu eram aproape de a accepta un armistitiu-impacarea- pentru ca,mai apoi,sa`ti servesc dusul rece al impacarii cu novicele ala... Cu ala. Care se impiedica intre mine si caracteru` meu. Care silabisea cuvintele pe care numai tu stiai sa le spui corect,limpede si repede...
 Si m`am intors la tine. Si eram mai fericita ca oricand.
 Si acum sunt. Sau nu mai sunt. Am fost. Sunt. Nu mai sunt. Sunt din nou. Asa e mereu. Asa fac eu sa fie. Asa facem noi sa fie...
 Si te iubesc. Nu astept niciun moment anume sa`ti zic asta,stiind cat de imprevizibil e viitorul. Nu astept nicio ocazie,fiindca stiu cum e sa astepti ceva nou,sa astepti sa vina un lucru frumos asa,din senin,fara vreo ocazie anume. Fiindca stiu cum e sa iubesti si sa astepti si de la celalt "confirmarea de primire".
 Chiar daca... Am fost cum sunt eu... Rece si dura cand vine vorba de a suferi... Chiar daca... Nu am fost mereu corecta... Am meritat sa fiu iertata. Si iti multumesc pentru asta.
 Chiar daca prima oara te`am izbit cu un ras zeflemitor si nu am vrut sa aud ca ar putea exista ceva intre noi [stiind care e felul tau,stiind ca ai fi putut sa ma "elimini" repede,stiind ca esti prieten cu EL,si EL facea fetele sa sufere...],chiar daca am plecat imediat,tot razand si uitand imediat,tot la tine am venit... Fara sa`mi dau seama...
 Chiar daca n`a fost mereu asa,nu vreau sa fie niciodata altfel.
 M`am obisnuit cu tine. Si nu vreau ca nimic din ce e acum sa se schimbe. Am gresit destul... Am avut impresii aiurea [ce`i drept,si tu le alimentai oarecum...],dar,crede`ma,intotdeauna am stiut ca tii la mine. De ceva vreme sunt sigura ca eu sunt altfel pentru tine. Ca tii la mine. Si chiar nu vrei sa ma pierzi. Stiu. [Corecteaza`ma daca gresesc. Siguri de sine`s doar prostii,les fous-et je t`aime a la folie...] Si eu simt acelasi lucru. Si de prea multe ori mi`a fost frica sa spun ce simt ca sa nu te pierd. Apoi de prea multe ori am calcat peste limita. Si de destule ori ti`am facut probleme pe care nu le meritai. Nu sunt singura,si tu ai particelele tale de vina...
 Dar chiar te iubesc. Si fac orice ca tu sa vezi ca`mi pasa. Si ca simt. Ca nu`s o jucarie sentimentala. Ca am pareri. Si ca tot ce fac e doar ca sa te tin cat mai mult timp aproape. [Nu`i de mirare ca mi`am denumit ursuletul cu care mai demult imi stergeam lacrimile si cu care dansam cand eram fericita A. Ca sa te pot strange PE TINE in brate in fiecare noapte,cand nu pot adormi atat de usor,ca sa te am aproape cand ma gandesc la tine...]
 Si chiar pot face o multime de lucruri la care nu te`ai astepta ca sa te tin aproape. Ca sa`ti fiu aproape oriunde ai fi. Ca sa nu te indoiesti nicio clipa ca cineva care te`a inteles,care te stie si a ajuns sa te iubeasca pentru ceea ce esti se gandeste la tine. Si te incurajeaza din umbra departarii. Si te strange in brate prin desimea norilor. Si care te poarta cu ea in fiecare avion care trece pe careul senin.



 Si te iubeste. Fara sa stie daca maine va mai fi la fel. Insa avand certitudinea ca si maine va tine la tine,chiar daca tu vei renunta sa tii la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu