duminică, 21 noiembrie 2010

Buna dimineata!

  E dimineata.
  Buna dimineata,Tu!
  Reluam interminabilele discutii. Brusc,ma simt minunat. Nu`mi pasa de nimic. M`am trezit gandindu`ma la tine. Am revazut,in somnambulismul meu diurn,unul din saruturile noastre. Ales arbitrar din micuta colectie. Si l`am intors pe toate fetele. Ai realizat ca saruturile sunt cu atat mai ireale cand la REtraiesti?... Pe loc sunt poate numai o dovada de afectiune... Mai tarziu sunt mici parti de trecut care iti urca fiorii din glezne pana`n ceafa...
  Si nu am rezistat sa nu te caut imediat ca sa`ti spun ceea ce imi sta in fire sa`ti spun in astfel de momente... Desi inca  mai am conceptia aia... De! Sunt fata. Tu ar trebui sa faci primul pas!...
  E minunat sa ma trezesc cu tine`n gand... Dupa o noapte intreaga in care am strans in brate,in somn,ursuletul de plus caruia i`am atribuit numele tau...
  E minunat dorul de tine. Mai greu de suportat ca orice alt dor,dar si mai necesar decat oricare altul.
  Mi`am repetat de atatea ori in somn ca sunt norocoasa...Mi`am repetat ca... Ce mi`am repetat?
  Ca mi`e deja dor de tine.
  Nu`ti cer inapoi secundele pierdute in absenta ta.
  Nu`ti cer sa simti la fel.
  Iti cer sa... Sa... Existi!
  Si iti multumesc pentru asta,cofeina diminetilor posace...
  Buna dimineata!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 -Ce esti tu?
 .Apa
 .Aer
 .Pamant
 .Foc
 .Cer
 .Inceput
 .Sfarsit
 .Alter ego-ul meu

 -Dar ce esti tu,mai presus de toate?
 .Un motiv in plus de a zambi. [Preferatul meu,de altfel...]
 .Aniversarea zambetului meu.
 .Onomastica trairilor.
 .Zi libera in fiecare zi.
 .Bratara mea norocoasa pe care nu as pierde`o niciodata.
 .Gandul meu zburator.
 .Partea mea stanga. [Ti`ai dat seama de ce tocmai stanga?...]
 .Recompensa pentru toate obstacolele ivite in galopul meu.
 .Muza mea de toate zilele.
 .Ceasul emotiilor mele.
 .Cronometrul rasului isteric.
 .Un motiv in plus not to give up being annoying.
 .Piedica de care ma lovesc atunci cand vreau sa ma simt prost pentru ceva.


 Te iubesc!:)


 P.S.: Ajuta`ma sa scap de replicile astea siropoase,ca mai e un pas pana la diabet. Si`i grav dup`aia... Vrei sa ma ai pe constiinta?... :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu