duminică, 31 octombrie 2010

It's autumn,honey...

  Ma predau...Frateeeee! Zice`se ca veni toamna...Oare asa sa fie?...Ma apuca acea inevitabila criza a scrierii bilingve,care daca nu trece,ramane...Filozofic,nu?...
 In ziua aceea (nici macar nu stiu ce parte a zliei e dupa 12...) era senin.Mult prea senin...Iar frunzele cazusera aproape toate,ramasesera doar acele exceptii despre care se zice ca intaresc regula...Mi`am deplasat energia aia deplasata si inconstienta spre un alt cartier,fiindca simteam ca pur si simplu nu mai suport sa imi mai petrec o zi in casa. Mai ales cand acea zi e si una SUPERBA,in care toata lumea nu e,numai io stau ca fraiera si vegetez...
 Asa ca ma urnesc din casa(asta doar dupa ce am dat zeci de telefoane ca sa convoc amici la o iesire de proportii in oras...ghinion,nu mi`a iesit.Am luat o singura amica si am sters`o. cu guma-Nota bene!) si topai pana la Emi,sa o scot din casa,ca altfel de!...Nu se poate...
 Ajunsa la ea,posedata de o malefica forta de rang necunoscut,numita de incepatori si necunoscatori "Toamna",ma apuc a`i alerga gainile.Care,surprinzator,fugeau...
 Din foisorul ei,privelistea era chiar superba(mai ales acum ca strada nu mai era un santier...pacat...nu mai era acea mirifica intindere de mocirla moale,cu o consistenta aparte,in care daca te afunzi stai linistit si te si conservi pana vine vreunu` si da de tine...),asa ca nu m`am putut abtine sa nu mimez o scena clasica din filme,dar,cum era si normal,in felul meu... M`am asezat in spatele barei(sau barii,cum s`o zice,n`am chef de incursiuni in lumea DOOM-ului...) si m`am facut ca privesc ca in transa un rasarit proaspat de soare,undeva prin luna iulie,imbracata in pijama,cu cana de cafea intr`o mana,intinzandu`ma lenes si...scuipand cu zgomot niste coji de samanta fix peste capetele bietelor gaini de sub mine.


 Am mai vorbit de cate una,de cate alta,am mai si urlat un pic cand am dat drumu` la robinet si apa curgea in sus spre mine in loc sa curga in chiuveta...Aventuri de vaduva casnica,ha?...Inca nu`s...
 Apoi am coborat in parc. Never mind. Nu mai conteaza... Suc. A doua punga de seminte. Si cateva doamne pe langa care treceam propunandu`mi sa le fac pe fete sa rada ragaind ca sa le sperii palea. Culmea...Tocmai atunci nu am putut sa ragai cu forta...
 M`am simtit foarte feminina facand tot ce faceam p`acolo...Si energia scadea din ce in ce...
 Am enervat colegele mele de "ieseala" vanand avioane...Peste 20,sufletu` meu! Hai la niste ceafa de porc,sa te convingi!... :>

 Apoi am ajuns,inevitabil acasa...Daca ii iesea lu` Eve ce si`a propus,adica sa ia bere,probabil ca ajungeam acasa cu doua case mai devreme...Cine stie...Merita incercat...

 Apoi mi s`a facut somn si m`am bagat in pat.In fine,asta se intampla pe la 10 jumate,da` intre timp nu am facut absolut nimic semnificativ,in afara de incercarea disperata de a da peste prietenu` meu,care nu raspundea nici de`al naibii... Trecem peste...

 Tot in pat am facut bilantul zilei:
 "It`a autumn,honey,it`s autumn indeed. Come smoke the cigarette of that falling leaf...I bleed....And I wish you were here,to light my boring,normal day. I think you were thinkin` of me when I saw all those airplanes...Thought you became really obsessed...
 Whatever. I`ve been missing you. Do you miss me,too?...
 I miss your arms,my strong sweet home...
 I miss your eyes,to reflect my love and to give back more than I could ever offer...
 I miss your lovely person to complete my happiness..."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu