sâmbătă, 23 octombrie 2010

Cand nu esti aici

 1)Ma simt la fel de goala ca o cutie de cereale,golita de o persoana intrata in depresie,in timp ce vizioneaza o comedie romantica,zambind si lacrimand in acelasi timp,sau o drama,la finalul careia boceste ca la o telenovela.

 2)Ma simt la fel de absenta,de stangace,ca si gramada de frunze maturate intr`un colt al gradinii,moarte,cazute,absente in ciuda integrarii in peisaj,stangace in arta lor de a cadea si inutile,in actiunea lor de a umple,incetul cu incetul toata curtea. (Li se va da oricum foc,daca nu inainte de prima zapada,atunci dupa ce o sa se topeasca infernul asta alb-maroniu...Ca doar e curte...Zapada+noroi...)

 3)Ma simt la fel de parasita ca o casa dupa ce proprietarii au aflat ca e bantuita si ca are antecedente dubioase...Gen "Fenomene Stranii".

 4)Ma simt ca o umbra.Ma rotesc in jurul propriei persoane,fara a reusi vreodata sa ma unesc cu ea...

 5)Visez la ultima clipa petrecuta impreuna. Ca si cand,atunci cand m`as trezi,te`as gasi in fata mea. Ceea ce,logic,nu se va intampla,avand in vedere un important considerent: distanta. => ca degeaba visez,nu?:)

 6)Nu`mi gasesc coerenta si buna dispozitie. De parca ti le`as fi dat tie pe toate,in momentul in care ti`am zambit,ca sa iti arat ca totul e bine. De ce trebuia sa zambesc,daca tu erai oricum la fel de sigur pe tine?...

 7)Regret fiecare cearta si astept plina de speranta sa dau de tine ca sa iti vorbesc. Tot eu cedez,vezi? Nu m`ai crezut atunci cand ti`am spus ca mereu revin la tine... Asa se umple timpu` intre zilele in care trebuie sa ne vedem: mai o cearta,mai o buna intelegere,mai un "te iubesc!",sa nu zicem ca doar ne jucam...

 8)Incerc sa`mi dau seama ce sa fac ca sa fiu perfecta pentru tine. Dar toate planurile se duc in momentul in care te vad in fata ochilor. Dorinta de a aparea stridenta si acaparanta sfideaza orice logica si orice incercare de a ma stapani.

 Si...
 9)Ma gandesc NUMAI la tine. De parca gandindu`ma intens la persoana ta mi`as face un bine...Oricum,la urmatoarea cearta ne vom darama unul celuilalt mitul. Si asta e ultimul motiv,ca sa nu fie 10,ca sa nu fie numar perfect. Fiindca nici noi nu suntem perfecti,nici impreuna,nici separat.


 Cu toate comparatiile de geniu gasite si date spre exemplu,intru amuzamentul cititorilor si eliberarea mea,simt acelasi lucru.Insa sub alta forma.Cea a furiei timpurii cauzata de o cearta INUTILA. Cu motive nu extraordinar de bine intelese...
 Pana voi intelege o sa mai treaca o noapte in care te voi visa.
 Asa ca...Noapte buna:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu