marți, 28 septembrie 2010

"Sinaia forever" in cateva imagini:).

Bratarile prieteniei:).

Tiroliana reloaded:>.Poza Emiliei:).

Nu mi`a facut nimeni galerie...E,nici eu nu am intrat ca lumea in toaleta:)).Doar pentru poza.:)

Eu si Emi`:).`Cause autumn is in every colour,in every fallen leaf:).

Anunt important: pe aici sunt WC-urile:)).Dar doar de festival.Nu le cautati dupa:)).

 Cazuta "artistic" in tufe,jumate pentru Skivo,jumate pentru cine urma sa vina sa ma ajute sa ma ridic:">.

Homeless...Bancuta ne asteapta:-".Skivo,urmeaza capitolul inceput de Emi`: "Big Fund"!!! Adaugam o noua fila istoriei...Tratam acest subiect de maxima audienta...Fundul meu.Cu respect,Stay tunned:).El urmeaza:>.

Chiar si din asta a reusit Skivo sa scoata o poza buna:). <3

 Ceee ce,cu siguranta ati asteptat cu totii...Doamnelooor si domnilooooor...Fundul. :))

 Cu Skivo(aka Mada) si cu Eve prin padure.Linistea din spatele tarabelor si gratarelor pline de mici:|.

Oooo:> Artista din mine:">.

 Pe fundal,bocancu`...Deasupra...Cerul8->.

Nu imi mai intra unde nu trebuie:-l.Skivo,tine`ti`l:)).

La astia am muncit io 5 minute!Si in pauze!I`am stricat cu stil:">.


"To all te leaves that fall in vain,while god and godess go insane,all these words in your domain." <3

By doar ea: Mada!:).
"May I ask you in?...Shall I?...Shall I persuade you?..."


La pascut:>.

Si nu,nu fac reclama la apa...Incercam sa imi potolesc setea,iar Skivo incerca sa`i potoleasca setea de facut poze artistice...Pe pielea si setea mea:-l.:))

Scoarta asta o fi buna de mancat?...:-? Parul tau sigur nu e...:))

Haaaaa`yaaaa!!!Sa vezi cand o intra...:>

Skivo,cu celebri mei ochelari de musca:">.





Adorable time:).Friendship and fun time:).
Congrats Emi`,Skivo`&Eve` for bein` so close to me:).
See ya next year:).
Or...tomorrow:).

2 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt fericit să împărtășesc mărturia mea astăzi aici cu lumea în care nu îmi imaginez niciodată că fac asta, dar sunt plin de bucurie și vreau ca alții să le ajute. Sunt secretar de birou de profesie, am doi copii cu un soț. Soțul meu a abandonat-o pe mine și copiii noștri, fără nicio explicație, el a ieșit din casă și următorul lucru am auzit că vede o altă femeie, am încercat toate mijloacele posibile să-l readuc acasă, dar a acționat ciudat față de mine și chiar i-a neglijat pe copii. Am fost frustrat și devastat, am căutat ajutor din diferite unghiuri până când am văzut o postare despre dr. Ajayi, o casetă de vrajă. Am contactat o casetă de vrăji, care mi-a spus ce să fac. El m-a asigurat că va arunca o vrajă și că toate vor fi bine în trei zile, dar am fost sceptic, i-am dat câteva gânduri înainte să-l contactez din nou, am trecut împreună prin proces și, spre surprinderea mea, vraja a funcționat și soțul meu s-a întors acasă și a îngenuncheat să ceară iertare, dar primul a fost un apel surpriză din partea lui, pentru că nu am mai vorbit de vreo 6 luni. Dr Ajayi este într-adevăr un om al cuvintelor sale, dacă aveți probleme în relația dvs. sau vreun aspect din viața dvs., contactați-l pe războiul vrăjitor Dr Ajayi pentru o soluție de durată. E-mail: drajayi1990@gmail.com sau numărul Viber / WhatsApp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere