luni, 13 septembrie 2010

Si poate...

 Si te intrebi,poate,cum a ajuns fata aia pe care o stia atat de bine o straina,de care nu te mai poti apropia?Din fata de care te`ai indragostit, a ajuns atat de distanta incat nu`ti mai gasesti locul langa ea...A ajuns...Altfel...
 Si poate...
 Poate te`ai gandit si tu o clipa,probabil ti`a trecut prin minte ideea ca tu ai facut`o ceea ce este azi...
 Poate mai stii atunci cand,in loc sa`i dai atentia pe care o dai unei fete la care tii,o indepartai incet-incet.Poate mai stii cand ea voia sa iti vorbeasca,dar tu aveai altceva de facut...
 Poate mai tii minte noaptea in care te`a sunat atat de tarziu,si vocea ii vibra de lacrimi si indoieli transformate in pauze lungi.Sigur mai tii minte cat iti doreai sa fie numai a ta,cum ai fi facut orice,dar ea era indragostita de altcineva...
 Acum ca ai avut`o,nu ti se parea asa de mare lucru...Devenise doar o alta fata dupa doar cateva saptamani? Dupa o vara intreaga in care ai vrut,ai sperat,te`ai gandit?...
 Stii bine momentul in care i`ai promis ca nu va mai suferi daca iti mai da o sansa.
 Sansa ai primit`o.In schimb ai oferit suferinta de care ai promis ca o vei priva...
 Poate ai crezut ca e suficient sa`ti ceri scuze...In timp ce ea isi rodea unghiile,in asteptarea unei posibile impacari,tu iti depanai sirul de replici patetice de despartire,peste care orice fata si`ar dori sa treaca.
 Ea isi dorea mai ales.Credea intr`o alta sansa.Credea in relatia voastra.Simtea ca va fi bine.Insa in momentul in care a aflat ca...She didn`t rock your world anymore,a simtit ca isi pierdea putin cate putin speranta,de parca i s`ar fi scurs odata cu fiecare cuvant al tau,de parca patetismul i`ar fi insuflat acea descurajare...Si se gandea la momentele in care credea ca veti fi fericiti...Isi amintea cat de mult insemna pentru ea cand o tineai de mana si cum a plutit prima oara cand v`ati sarutat.
 Cred ca stiai si tu,dar primul sarut l`a avut cu tine.Si pentru asta i`ai ramas infipt adand in inima,ca un ghimpe plin de amintiri dureroase in pielea moale a unei fetite nevinovate.
 Poate stiai si tu cat tinea la tine.Si cat de greu ii e sa te urasca,dar,totusi,incearca,crezand ca ii va fi mai bine asa.Se minte si ea,ca orice alta incepatoare aroganta,ranita in mandria ei de adolescenta unica in viata cuiva...Se simtea unica in viata ta.Chiar atat de greu ti`a fost sa`ti dai seama? O fata careia nu ii pasa nu te intreaba ce`i cu tine...Nu face pe prietena ca si cand nu s`ar fi intamplat nimic dupa ce v`ati despartit...Ii e greu sa zica si ea ca totul e gata,i`a fost mai usor sa recunoasca faptul ca te uraste si ca nu iti va mai vorbi vreodata,chiar daca asta nu va fi niciodata adevarat. Nimeni si nimic nu vor schimba asta: Tu ai fost PRIMA EI DRAGOSTE! Si s`a intors la tine de atatea ori,crezand ca n`o va mai face,crezand de fiecare data ca s`a terminat.
 Ti s`a intamplat sa flirtezi.Cu destule fete.Crezi ca ai ascuns bine asta?Ea stie ca nu a fost singura fata din ultima luna de vacanta...Stie ca tu nu voiai sa o vezi,dar incerca si ea.Cine isi putea inchipui ca nu`i va iesi? Poate nici macar tu.
 Ai vazut`o atunci.Pentru ultima data. Nu s`a putut uita in ochii tai,iar tu nu vei intelege niciodata de ce...Ai crezut,poate, ca nu`i mai pasa.Era mai rece decat berea pe care urma sa o bei cu prietenii. Cu toate astea i`ai promis ca vei veni sa o vezi. Dar nu ai mai venit. Poate ca berea(sau ce`o fi fost) era atat de rece incat iti amintea de ea...Si preferai berea companiei ei neplacute si distante...
 I`ai dat de inteles ca nu o mai placi,dar nu ai facut nimic altceva.Credeai ca ei ii e bine asa? Sunt fata,si te asigur ca nu`i prea placut...
 O si vad,visand cu ochii deschisi la momentul in care va veti vedea din nou. Nu am vrut sa`i zic atunci ca nu se va mai intampla asta...Mi`a fost frica sa o mai dezamagesc o data...Viata ei asa-zis "amoroasa" era deja o mare dezamagire,iar ea era satula de adolescenti stupizi care sa i se amestece in viata si sa o deruteze...
 V`ati zis la revedere.Ok.E gata.Si mai bine.
 Nu ai vrea sa fim impreuna?Ea nu mai face parte din viata ta.
 Poate ai spune da.Fiindca minciunile au fost chestii de circumstanta,ai bagat la nimereala ce ti`a venit in minte.Ca atunci inca mai simteai un gol in stomac atunci cand o vedeai.
 Acu` nimic.Poate iese ceva...Te pot consola pentru "pierderea" ei.Pot fi ceea ce ea nu a fost pentru tine.Iti dau de inteles asta atunci cand imi faci avansuri repetate,evidente,dar mascate de o aparenta nepasare,care sa ii deruteze pe cei din jur. Si care sa pastreze impresia ca iti pare rau dupa "ea".Dar stim amandoi ca nu e adevarat.Stii si tu ca vrei sa fim impreuna.Stii si tu ca ai scapat.
 Poate de data asta vei da de o fata "hot-dog",nu de una "bere" sau "cub de gheata"...
 Si poate chiar asa ai face daca eu si fata din "ce petit histoire d`amour" n`as fi tot eu.Vorbi ratiunea,insasi constiinta mea.Dar daca aceasta constiinta s`ar fi materializat intr`o alta adolescenta,nu ar fi cazut prada "farmecelor" tale.Esti doar un alt baiat.Asa cum si eu sunt numai o fata.
 Daca as fi altcineva,as sti ce sa fac ca sa ma placi CU ADEVARAT.Dar nu voi mai fi nimeni pentru nimeni niciodata...Voi fi doar eu.Si daca vina ta e ca m`ai indepartat si ai pus conversatia pe ultimu` loc,vina mea e ca am mai stat asa,scaldandu`ma in ape tulburi pana ai fi avut tu sangele undeva sa pui piciorul in prag si sa`mi dai papucii si sa`ti bagi picioarele in ce a fost...Da` m`am trezit intr`un mic final...Si am pus eu copita in prag.Am zis pentru ultima oara "Gata.".
 Iti vei mai aminti vreodata cum a fost.
 Poate a insemnat si pentru tineceva,asa cum a insemnat pentru incepatoarea din mine.
 Iti multumesc,printre altele,pentru faptul ca mi`ai deschis ochii din prima asupra felului in care pot fi unii oameni,si ca mi`ai foat model viu al falsitatii.Iti multumesc ca m`ai invatat sa refuz  si sa ma simt la pamant.Cineva trebuia s`o faca si p`asta,nu?...


 Mai jos mi`am facut topul de versuri care m`au ajutat sa trec peste.

 "Nothing's what it seems to be,

I'm a replica, I'm a replica
Empty shell inside of me
I'm not myself, I'm a replica of me..."
                             (Sonata Arctica-"Replica")


 "If we'd go again all the way from the start

I would try to change things that killed our love
Your pride has built the wall so strong that I can't get through!
Is there really no chance to start once again?
I'm loving you.
Try, baby try
To trust in my love again
I will be there, I will be there ...
Love our love
Just shouldn't be thrown away
I will be there, I will be there ..."
                          (Sonata Arctica-"Still loving you"-Scorpions cover)



 "I'm from where the magic is

I'll give you what I cannot take away with me
And the sunlit day and moon
I wanna have a silent kiss, I wanna make you mine,
I'm thinking how... can't leave me now
Stay with me somehow..."
                          (Soana Arctca-"In the dark")
        

 "And I think that I told you, I'd wait for you forever

Now I know someone else's holding you,
so, for the first time in my life - I must lie
Lie's a sin, mess that I am in,
Love is not the thing I feel now
I promise you: I won't write again 'til the sun sets
behind your grave..."
                          (Sonata Arctica-"Letter to Dana")


 "Here comes goodbye, here comes the last time

Here comes the start of every sleepless night
The first of every tear I'm gonna cry
Here comes the pain, Here comes me wishing things had never changed
And she was right here in my arms tonight, but here comes goodbye..."
                         (Rascal Flatts-"Here comes goodbye")



 "It’s hard to deal with the pain of losing you everywhere I go

But I’m doin’ It
It’s hard to force that smile when I see our old friends and I’m alone
Still Harder
Getting up, getting dressed, livin’ with this regret
But I know if I could do it over
I would trade give away all the words that I saved in my heart
That I left unspoken

What hurts the most
Is being so close
And having so much to say
And watching you walk away
And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do."
                     (Rascal Flatts-"What hurts the most")



                                                                                                                                


                                                                                                               Te`am iubit...
 

Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere