vineri, 10 septembrie 2010

Nu va fi arma mea.

 Razbunarea.Arma prostului.Nu va fi arma mea...
 Am renuntat la ceva sperand in altceva,ilogic dupa cum ma stiti,am pierdut ceva crezand ca voi castiga altceva,dar am pierdut si de data asta...
 Intre doua personaje alaturi de care nu ma voi mai putea regasi vreodata,ma plimb absenta,cu oarecare umbre de sentimente.
 Il vad si lesin iremediabil acolo unde nimeni nu vede-in interior.
 Il privesc si`mi dau seama ca,din fetita draguta,care nu greseste niciodata,are doar mici scapari,am devenit o fata care isi poarta drumul din greseala`n greseala...Dintr`una mare intr`una imensa.
 Simt ceva cazand inauntrul meu.Sa fie acea speranta care moare prima?Probabil.
 Dar ceea ce se simte prabusindu`se`n mine e mai mult decat speranta,fiindca sunetul si vibratia indica mai degraba un cutremur.Unulde peste 10 grade pe scara Richter...Unul care sa`mi darame mandria si zidurile care ma inconjoara si care sa ma invete cum e sa renasti din...moloz...
 Ma si mir cum pot sta atat de calma,perorand despre imensa mea durere,fara sa mi se schimbe expresia fetei si fara sa imi dau seama ce fac...Imi dau seama doar ca sunt inconstienta,dincolo de toate aparentele.Ca am gandit doar in primul moment,apoi m`a luat valu`...Si m`a cam dus departe...Fiindca nu mai gasesc vreo cale de intoarcere.


 Ma gandesc la un cantec.La o melodie de la Rascal Flatts."This everyday love".Ma gandesc la povestea aia.Ma gandesc cum acel om nu se poate satura de o poveste de dragoste care nu iese cu nimic din comun,de povestea lui de dragoste,cu toate banalitatile zilnice...Cu toate stereotirpurile acestui sentiment sfidator.


 Ma gandesc cum nici eu nu m`as putea satura de asa o dragoste banala,dar de care SA FIU CONSTIENTA...


 Ma gandesc si la niste versuri pe care le`am gasit pe un wallpaper pentru telefon...Nereusite,neslefuite,neprelucrate,intacte.Conserva fix acel sentiment ciudat care m`a amortit aproape o luna,facandu`ma sa cred ca e "iubire"...
 :
     "If you love me,let me know,
      If you don`t,just let me go..."


 Cum poate o fatuca naiva sa se pacaleasca...Ce usor a fost,nu`i asa?...


 Prin timp,ma vad cam in ce fel as arata aproape de 30 de ani...Inca tanara,imbracata comod,intinsa pe un sezlng,pe terasa casei mele,privind implinita in curtea casei,la gazonul verde si scuturandu`se de roua...
 Simtind miros de cafea si vazandu`l in spate pe logodnicul meu venind cu cestile pline spre mine.
 Un sarut,o privire calda...
 O dimineata de septembrie.
 Undeva,departe de tara asta care parca imi poarta ghinion...
 Traind o poveste de dragoste banala,nestiuta decat de prieteni,nedezbatuta,lasata in pace de barfe si rautati,departe de orice invidii.
 Mintea mea e plina de dorinte banale,plina de visuri si de impliniri de om normal.


 Imi vad viata,cu ochii mintii,si ma bucur ca va fi asa.Si sper ca va fi asa.
 Nu ma visez langa un Fat`Frumos sau vreun Brad Pitt,cliseele generatiei noastre si ale secolului 21...
 Ma visez alaturi de un baiat(ma rog,barbat la momentul acela...) care sa ma inteleaga si sa ma priveasca asa cum sunt.Sa vada ce e IN mine,nu ceea ce las eu uneori sa se vada...Un baiat care sa stie sa imi fie alaturi,si care sa ma faca sa ma simt speciala,oricat de comuna as fi.Asta visez eu.


 Nu voi incepe sa imi caut cu aviditate un "ales" inca de`acu`...E timp,Slava Domnului...
 Incerc doar sa vad daca ma intelege cineva...
 Si daca mai priveste cineva si dincolo de aparente in vremurile astea,daca mai vede cineva si dedesubturile vorbelor aruncate neintentionat.Daca mai poate sesiza cineva sentimentul ascuns in subsolul tampeniilor gratuite,scapate intr`un moment de furie...
 Daca mai stie cineva in cine sa aiba incredere si daca mai poate cineva sa aiba incredere in mine...
 Vreau sa vad cat timp va trece pana cand cineva isi va da seama ca eu ii pot fi mereu alaturi.
 Orice as zice si indiferent de ce as lasa sa se intrevada...



 Daca as avea`o pe Kinky alaturi,as ridica un toast in cinstea ideii nenascute de razbunare,in cinstea calitatii de a nu dori razbunare...Dar de una singura-n`are niciun farmec...
 Daca as avea`o pe Skivo...M`as relaxa cu o sesiune foto...
 Da` norocu` meu e ca nu e niciuna pe aici...
 Nici cele doua crazy-dude Ana si Eve,care ma cam fac sa rad si cand credeam ca am uitat cum se face...
 Nici Creatza nu`i...Ea ma face sa rad fara sa zica sau sa faca ceva,asta nu ar fi o noutate...


 Toate,toti fac parte din banalitatea mea,pe care nu as schimba`o cu nimic si prnteu nimic.
 Si toate ma injecteaza cu venin de trecerea timpului si cu regret de timp trecut...
 Dar aceleasi "toate" ma fac sa imi revin si sa ma regasesc atunci cand e mult prea multa agitatie in mine si in jurul meu.


 In cinstea banalitatii si a trecerii timpului,toastez cu incheierea inca unei postari de toata plictiseala.Multam celui care a avut rabdare sa o citeasca pan`la capat...






        Poze By Riri`&Skivo`© (sesizati voi care ale cui sunt...)

4 comentarii:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua Prieteni vreau să apreciez un om minunat astăzi, îl pot numi cu îndrăzneală pe tatăl meu spiritual din cauza minunatului lucru pe care l-a făcut pentru mine și familie, numele marelui bărbat este Dr. Ajayi, treceam cu greu în matrimoniala mea acasă, soțul meu de 7 ani m-a lăsat să locuiesc cu un altul după ce a spus că vrea un divorț, am fost în șoc și l-am rugat câteva luni să se întoarcă acasă, dar toate motivele mele nu funcționau și chiar i-am rugat sora lui să ajute, dar nu am reușit să-l aducem înapoi acasă, am văzut o mărturie a unei doamne când navigheam pe internet, ea a descris cum casterul vrăjitor o ajută să-și salveze căsnicia, am luat contactul și l-am scris pe numărul lui mai vibrant, explicându-mi propria situație. , mi-a promis că lucrurile vor fi în regulă, mi-a cerut câteva detalii despre mine, pe care i le-am dat, spre surprinderea mea, după trei zile de la vraja, soțul meu a sunat telefonul meu spunând că vine acasă și sunt fericit acum că trăim fericiți împreună. Așadar, dacă aveți nevoie de ajutorul unei rupturi de vraja pentru orice fel de problemă, contactați dr. Ajayi pe Viber sau WhatsApp: +2347084887094 sau e-mail: drajayi1990@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Kate și sunt din Oregon. Am fost căsătorit timp de 17 ani. Soțul meu s-a trezit într-o dimineață și mi-a spus că vrea să mergem pe căi separate. Am fost în lacrimi luni întregi. Eram confuză și cu inima frântă. Am trimis-o pe sora mea să meargă și să-l implore, dar el a insistat că s-a încheiat uniunea noastră, că s-a săturat de mine. Căutam ajutor când am citit câteva mărturii despre dr. Ajayi despre cum îi ajută pe oamenii care au probleme conjugale cu vraja iubirii. L-am contactat și mi-a spus lucruri de făcut pentru ca el să vrajească, la început am fost sceptic dacă ar trebui să o fac și m-am hotărât să încerc. am făcut ceea ce dr. Ajayi, vrăjitorul, mi-a spus să fac, apoi nu până la un interval de 7 zile din nicăieri, soțul meu care m-a părăsit fără niciun motiv s-a întors acasă într-o seară și a implorat să mă aibă înapoi, chiar a venit cu fratele său și a pledat pentru iertare. După atâta durere prin care am trecut, soțul meu s-a întors. sunt atat de fericit. toate datorită doctorului Ajayi, îl puteți contacta pentru orice fel de lucruri de vrăji. Cred că te va vedea prin problemele tale. E-mail: drajayi1990@gmail.com WhatsApp: +2347084887094

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricine are experiență de suferință emoțională va înțelege ce simt și va înțelege de ce m-am străduit să-mi revin iubirea vieții până când l-am întâlnit pe marele om spiritual Dr Ajayi, totul s-a simțit imposibil și am început să-mi pierd speranța la recuperarea lui Dennise pentru că a plecat și a spus că nu a vrut să mă mai vadă în viața lui și am fost vrăjitoarea din spatele lipsei sale de progres și nu poate progresa în viață. După întâlnirea cu marele om spiritual, dr. Ajayi, mi-a dat soțului meu ceva ce nu am mai simțit că nu mai este posibil și am devenit un joc de râs pentru toată lumea de acasă și lucrez chiar și asociatul său de afaceri a râs de mine și mi-a spus numele. acum zâmbesc în timp ce invitația mea la căsătorie le este dată pentru a primi și ajutor de la acest om bun Contactați-l prin adresa de e-mail drajayi1990@gmail.com sau numărul WhatsApp / Viber este +2347084887094

    RăspundețiȘtergere