sâmbătă, 21 august 2010

Beautiful life...Feat. Mădă:x (Skivo...)

 Ne incepem o noua zi...
 Eu,confuza ca de obicei...Si uimita ca trebuie sa ma trezesc din nou,cand as putea,foarte bine,sa dorm in continuare,fara griji...
 Imi amintesc insa ca...traiesc!Si trebuie sa`mi misc fizicul cel lenes undeva...departe...Undeva...Oriunde.Doar sa il misc,ca sa simt ca e al meu si ca nu mi l`a luat cineva intre timp...
 Miscarea celor din jur nici nu prea se simte...Ca doar nu stie nimeni ca m-am trezit eu:))
 Frate...Inca o zi de vacanta!
 Inca o zi in care ne facem de cap fara griji...
 Inca o zi in care nu realizam ce noroc avem sa fim noi insine si nu altcineva...
 Inca o zi in care ne vom calca pe inima,in care vom spune mii de "nu" si de "da",in care vom accepta si refuza,vom alerga si ne vom odihni,vom iubi si ne vom uri pentru asta...
 Inca o zi in care vom invidia si vom fi invidiati,inca o zi prin care trecem si care va trece pe langa noi...
 Incepe o noua zi...Chiar daca ea a inceput de mult,iar eu de`abia acum realizez asta...

 De cand astept o noua zi...Inca din prima zi...Astept inca una...Apoi alta...Si inca una...Di nou alta...
 Fiindca fiecare zi aduce o schimbare,iar eu...eu sunt o mare amatoare de schimbari...
 Imi schimb zilnic atitudinea.
 Zambetul.
 Sentimentele.
 Convingerile.
 Dorintele.
 Intr`un cuvant,sunt alta de la o zi la alta...
 Astept orice cu nerabdare,orice mica schimbare care ar putea impiedica monotonia sa intervina...
 Fiindca o viata monotona este o viata pierduta,iar eu vreau sa simt ca traiesc inca de pe acum,sa nu las niciun moment sa treaca pragul fiintei mele fara sa fie simtit,apreciat,observat de mii,zeci de mii,sute de mii de ori...
 Ma pot urca in propriile vise si sa zbor...Ma pot folosi de ele ca de orice alte jucarie,pentru a`mi satisface dorintele inca neneascute de actiune,drama,fericire...
 Imi pot zambi mie insami intr`o oglinda.
 Ma pot minti ca totul e bine sau pot incerca sa fie...
 Ma pot pacali ca iubesc sau ma pot face iubita.
 Pot pierde o imensa dragoste sau pot castiga alta.
 Imi potschimba cateva gesturi sau le pot inlocui cu altele noi.
 Pot folosii zeci de cuvinte,sau pot vorbi doar din priviri.
 Imi poate fi dor de iubire sau o pot avea la picioare.
 Imi pot dori sa iubesc sau pot iubi fara sa intreb.
 Pot tanji dupa prietenie,sau o pot avea fara sa`mi dau seama...
 Pot avea orice vreau eu atata timp cat stiu ce vreau...

 Si stiu ca uneori trec prin viata ca prin apa...Nu e prea bine,dar imi revin imediat,amintindu`mi ca sunt inconjurata de viata pentru ca am nevoie de viata ca sa traiesc si eu...
 Simt in jurul meu cum zeci de lumi se deschid odata cu ivirea soarelui si simt viata in fiecare pulsatie a venelor pamantului,pe care lenevesc uneori ore intregi...
 Simt ca totul traieste,prin mine,prin tine,prin pamant,prin frunze,prin nori,prin stropi de ploaie...
 Ciripit de pasari.
 Frunze care fosnesc.
 Aripi care fultura umbre nevazute pe deasupra mea...
 Totul e firesc.
 Totul e mereu la fel.
 In afara de mine...Sunt aceeasi pana ajungi sa ma cunosti...
 Sumt mereu aceeasi,si,totusi,mereu altfel.
 Azi sunt vesela.Maine nu te intelegi cu mine:)

 Azi iubesc.
 Maine nu se stie daca voi mai fi in stare...
 Totul e minunat!Viata se scurge printre noi cu forta si inversunare,fara ca noi sa ne dam seama...Iar timpul se prelinge peste trupurile noastre,invasmantandu`ne in zile,luni,ani,ce,intr`un final,ne vor tese giulgiul de batranete...
 Timpul se tese pe deasupra noastra,ca o primejdie iminenta si,totusi,neremarcata...
 Timpul e cel mai mare dusman al nostru,dar si cel mai bun prieten.
 Depinde de noi cum il vedem.
 Si depinde de el cum ne impinge sa ne traim viata:)







     Poze by MĂDĂ:X Copyright Skivo©


 Live your life:)Freely,truly,lovely:)
 Life is a chance,you get it once...
 Never get a second try,so live it happily,`cause it`s yours...And it`s beautiful,through all its miracles,moments of joy and seconds of happiness:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu