marți, 25 mai 2010

Vis,Presimtire...

Am de ceva timp un vis ciudat...un om ciudat urca noaptea in apartamentul familiei mele aflat la etaj...In mijlocul noptii,iesind din camera mea,il vad urcand scarile prin usa cu geam.Privirea lui ma paralizeaza!Nu tin minte niciun alt detaliu,doar privirea...
Teama ma imobilizeaza brusc.Ma gasesc tintuita in mijlocul holului,lipita de podea,chinuita de forte necunoscute...Vreau sa tip!Nu pot...sunt inghetata..Incerc sa fug,dar mi se scurge tot trupul,topit parca de Iadul din privirea acelui strain...Alerg din ce in ce mai greu...O caldura care(ciudat!) ma ingheata ma cuprindesi aproape lesin in bratele necunoscutului...
Mai am doar puterea sa ma zbat usor,fara convingere...De ce sa ma las in voia lui?...Nu pot lupta...Pierd lupta...Simt cum ma ia in brate si incearca sa ma sufoce...
In acest moment ma trezesc mereu...
Mereu cu teama nelamurita ca acela nu a fost doar vis...Cu teama ca va reveni,intr-o seara,real,cu privirea aceea in care toata ura si rautatea si-au facut loc,urmand sa nu mai iasa niciodata de acolo,facand din acel sarman om etalonul rautatii si al fricii...Cel putin in mintea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu