marți, 27 aprilie 2010

All the right moves...

Deci...voi deveni pentru un timp poeta...sau cel putin voi redeveni...O stare de exaltare prematura a luat locul deprimarii primavaratice astazi,facandu-ma sa cred ca intr-adevar am revenit la normal...Nu prea as crede asta...Viata mea se scurge greu,in asteptarea unei singure clipe,care ezita sa vina...Nu ami pot sa scriu!Asta e foarte dureros in viata mea de "tocilara" care nu face altceva decat sa se emotioneze si sa transmita asta prin versuri...
Imi place sa fiu asa cum sunt!Am simtit gustul victoriei de cateva ori si mi-a placut...Nu mi-as dori sa il compar cu un drog,fiindca nu va deveni niciodata asa ceva...Succesul e dependent de vointa mea,pe cand drogurile nu mai sunt de la un timp...
Sunt cine sunt,iar zilele astea m-am gasit timp sa ma descopar si sa reincep sa ma apreciez,dupa o perioada in care m-am demoralizat si am scazut in proprii-mi ochi...E cel mai rau sa iti daio seama ca esti un om cu un comportament mai mult decat josnic,respingator,care ii goneste pe toti de langa tine...Nu sunt chiar asa!!!Dr tot ma intreb de ce toti au inceput sa sesizeze o anumita duritate necaracteristica,pe care ei o denumesc "fite" sau ca "ma cred desteapta lumii"...Imi arog dreptul sa ma urasc eu insami...Nu mai sunt eu!Am devenit influentabila,iar o anumia cotitura importanta a vietii mele m-a facut mai rea,mai prudenta,mai...ciudata...MAI INTROVERTITA!
Sunt o biata fiinta in cautarea unei personalitati pe care sa si-o insuseasca pana la sfarsitul vietii...
Sunt un fel de adolecenta in cautare de mai bine pentru un suflet care are de toate,dar pe care o oarecare intaplare il modifica,il scurteaza,il influenteaza,il intristeaza...Imi pare rau ca am lasat o simpla fiinta,la fel de...influentabila...ca si mine sa ma schimbe si sa faca din mine un monstru pe care nici eu,dar nici acea persoana nu il mai recunoastem...
Iata un caz in care munca in echipa nu duce la nimic bun,dimpotriva,care produce schimbari ireversibile pe care mai tarziu,daca nu chiar incepand de caum,le vom regreta,eu si toti care se vor intalni cu mine...
Voi redeveni ce dinainte!Imi promit...
Gata cu tot ce a fost timp de doua luni,e timpul ca vechea fata din mine sa iasa din starea de hibernare si sa arate ca a vegheat tot timpul asupra schimbarilor unui destin schimbator...
Buna dimineata in plina seara!Sunt gata sa redevin eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu