luni, 29 martie 2010

Uite ce imi mai trece mie prin minte

No Roots



Capo 3rd Fret 1st verse Finger picked





Somewhere out there's a dream that's not forgotten

But this world is not for stopping for me

And I will try and I will keep on trying,

I've set my goals there's no denying

Never stop fighting for what I believe

Many people will come and go

Many faces long lost you know

Many fights, many make ups

Many kisses, too many break ups





I got no roots they're not set in stone

I got no place that I call home

I'm just a lo-lo-lonely soul



I got no roots they're not set in stone

I got no place that I call home

I'm just a lo-lo-lonely soul





And the time will come when the day is done

And the fighting's over, the race is run

I don't know what I'm looking for

And this life I lead it's a curious thing but I can't deny the happiness it brings

I don't know what I'm looking for





(Break) Ooh ooh ooh ..........



Many people will come and go

Many faces long lost you know, I'm just a lo-lo-lonely soul



And there'll be many fights, many make ups

Many kisses, too many break ups, a lo-lo-lonely soul





I got no roots they're not set in stone

I got no place that I call home

I'm just a lo-lo-lonely soul


Acum pot incepe si eu...
Asta e Amy MacDonald.Are niste versuri geniale! Ador muzica ei.Dar acum stiu si de ce imi place atat de mult muzica ei: are curajul sa faca intr-adevar muzica intr-o vreme in care "muzica nu se mai canta,se vorbeste"...Asa spunea o prietena a mea,pe care o cred fiindca e la curent cu multe.Deci dragostea mea pentru muzica lui A my s-a nascut dintr-un articol micut de tot din "Bravo" in care se spunea despre cea ma noua melodie lansata a fetei asteia.Mi-am zis sa incerc,si,gasind mulkte melodii de la ea,la-am luat pe toate si le tooooooot ascult...Pot spune pe drept cuvant ca am devenit dependenta de muzica ei,ceea ce nu e prea bine...
Versurile ei ma deprima,dar nu pot sa nu le ascult pentru ca mi se par foarte destepte si foarte diferite de tot ceea ce se aude pe i-Pod-urile si Mp4-rile si Mp3-urile generatiei mele.Prietenilor nu le prea place ce ascult eu.Cu atat mai bine! Ador sa fiu unica! Nu sunt rocker-ita,nici manelista,nici nimic. Sunt...nu stiu ce sunt,nu prea stiu ce gen de muzica mai canta fata asta.Da` imi place...Ei,si ce?
Am o prietena rocker-ita.Da` asculta un rock din ala,ami normal.Si ii place oarecum si de Amy.De cum canta,sa nu va nasca mintea iar prostii.
Amy are 23 de ani si este originara din Scotia,fiind nascuta in Glasgow.Este atat cantareata,cat si compozitoare.De curand am gasit o poza pe net cu o portativul unei melodii a ei.Era cu copyright.Si ghiciti ce copyright?Amy MacDonald,logic.Are o pronuntie mai ciudata,am observat asta la inceputul melodiei "Mr. Brigtside",in care spunea cine e si ca o sa ne cante o versiune dupa una dintre melodiile ei preferate.A invatat sa cante la chitara de pe net,si acum isi canta toate melodiile la chitara,se pricepe.Dar un aspect oarecum negativ este faptul ca versul "Singing my song" apare in toate cantecele,cu oarecare modificari.
Una peste alta,am facut analiza unei personalitati care ar trebui sa fie scoasa din umbra si sa fie cunoscuta.Ii iau locul unii gan Romeo Fantastik,la scara mai larga,la nivel mondial...Nu ar fi pacat sa nu dam o sansa unui real talent,unei fate atat de tinere,cu atat curaj si simt estetic,cu o voce unica si niste melodii care invita la meditatie?Pe mine,una,melodiile ei ma reduc la tacere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu